• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verkoop

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Idee:
Het idee is dat je voorwerpen in je inventaris allemaal tegelijk kunt verkopen. Een nieuwe knop bij de handelaar genaamd 'Alles verkopen'. Eigenlijk best simpel toch?

Waarom?
Omdat je nu alle voorwerpen in je inventaris één voor één aan moet klikken. En dat kan best lang duren als je een groot inventaris hebt.

Opties:
Dat je voorwerpen vast kunt zetten. Soms wil je een bepaald wapen, hoofddeksel, paar schoenen, etc graag bewaren voor een bepaalde arbeid. Als je er dan voor zorgt dat je dat voorwerp vastzet zal hij niet worden verkocht als je op 'Alles verkopen' klikt. Je kunt dit voorwerp dan natuurlijk ook weer loskoppelen naar normaal voorwerp, maar dat moet dan in je inventaris en niet bij de handelaar.

Plaatje:
Je ziet onder je inventaris de know 'Alles verkopen'.
Je ziet ook nog een streep onder de eerste vier voorwerpen in mijn inventaris. Dat betekent dus dat deze vaststaan. De producten eronder kan ik gewoon verkopen.
75123499ta4.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Kan handig zijn, maar ik denk dat het niet een van de noodzakelijkste dingen is.
het voegt niks toe maar maakt het wel makkelijk.
Waarschijnlijk is het niet heel moeilijk te maken dus graag!

Dus wat mij betreft:
Handig!
 

DeletedUser

Voor mensen die graag snel een spelletje spelen en nogal lui zijn zeg ik: Ik vind het een goed idee :p
 

DeletedUser

@Cowboy: Ik heb ook iets gemaakt, maar dat rotding wil niet uploaden:rolleyes:
 

DeletedUser

Ah, ik heb hem net werkend gekregen.
Ik zal hem in de topicpost posten.
 

DeletedUser

Handig idee basti(aan).
Op de duitse thewest had ik heel veel spullen en toen moest ik alles apart verkopen.
 

DeletedUser

Dit is best een goed idee, als je bijv. wilt stoppen met spelen dan kun je alles in een keer verkopen.

Natuurlijk is het wel handig als je erop drukt, er een pop-up komt die aanwijst of je het zeker weten wilt.

Dat om te voorkomen dat je prongelijk alles verkoopt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan