• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verhaal

DeletedUser

Hoi lezers, ik ga ook maar is proberen een verhaaltje te schrijven.:D

IK weet niet of het iets word:no:, maar ik hoop dat jullie er van genieten.:p

_____________________________________________________________
En bijzondere vonds

Het was een warme dag in "Buffalo City". Een stoffig woestijnstadje ergens midden in het zuiden van Amerika. In de verte nadere en gestalte op een paard, hij naderde het stadje. Het was Chuck, hij was avonturier en premie jager tegelijk. “Bah… ik haat die stof!” hij deed zijn stofdoek iets hoger. Terwijl hij zijn paard de sporen gaf. “Hey, jij daar. Ja, jij krantenjongen, wijs me de weg is naar de saloon!” “Rechtdoor meneer en dan aan u rechterhand.” “Dankjewel” Hij wierp de jongen een dollar toe en reed door, de aanwijzingen volgen die de jongen hem had gegeven. En daar zag hij de saloon. Hij stapte van zijn paard en zette hem vast, “je hebt het goed gedaan jongen, rust maar lekker uit” Hij klapte de deurtjes open en keek om zich heen, in de hoek zaten en paar mannen te kaarten. Dikke rookwolken stegen omhoog. In de andere hoek zat een indiaan, Waupee. Hij kenden hem wel maar hij was een saaie gesprek partner. Hoewel hij hem wel eens goede raad gaf. Hij liep naar de bar, en mompelde een vage groet naar Henry de barman. “Een glaasje whisky Henry” Henry schoof hem het glaasje toe en Chuck betaalde. Ahh… daar kwam Sjaak zijn beste vriend. “Je raad nooit wat ik heb gevonden! 5 goudklompen!” “Je hebt zeker al iets gekocht? Neem ik aan” “Tuurlijk, een Smith & Wessons!” Trots showde hij zijn revolver. Chuck gaapte, “ik stap maar is op.” “Doei, en tot ziens” riep Sjaak hem nog achterna. Hij rende naar het hotel dat naast de saloon stond. “De suite graag” Hij liep naar kamer 101 en deed de deur open. Hij nam een aanloop, nam een snoek duik, en…


… Bonk, met een knal kwam zijn hoofd tegen het schot. Met een verwrongen gezicht stond hij over zijn gezicht te wrijven. Dit keer stapte hij rustig op en ging op bed liggen. Hij sloot zijn ogen en sliep gauw in. Hij werd weer fris wakker, hij dacht na wat hij nog allemaal kon doen. Eerst maar is naar de sheriff, Billy the Kid liep volgens mij nog vrij rond. Hij gooide en plens water over zijn hoofd en ging naar buiten. Opeens hoorde hij een zacht gepiep. Hij keek om zich heen maar zag niks. Weer hoorde hij het gepiep. Het kwam uit het steegje. Hij liep er naar toe en zag in de hoek een kleine hond liggen. Hij pakte het op en bekeek het is goed. Hij was heel mager, maar had nog een paar vetresten op zijn mond. Ik noem jou Bom Bom, hij weet niet hoe hij er op kwam, misschien wel door de kerk klok. Hij liep de hoek om, en zag de Henry met een boos gezicht op de hond afkomen. “Ha, daar heb je die schurft vreter!”…
 

DeletedUser

Ook mooi :)

Ps. Let op je speling, wat punten en dergelijke betreft ... ;)

Ps.Ps. Nu weet ik het! Mijn verhaal gaat over een indiaan. :D:D
 

DeletedUser

En het valt me op dat je telkens 'en' ipv 'een' doet. :blink:
 

DeletedUser

En het valt me op dat je telkens 'en' ipv 'een' doet. :blink:

DAt is het probleem, moet het eerst 10x overlezen, zo heeft mijn broertje het probleem heeft met de d en b dus bijvoorbeeld is dijvoordeeld en dus bus!:blink:
 

DeletedUser12132

Mooi verhaal! Ik ga het zeker volgen. Alleen ik vind dat het laatste stukje niet zo lekker loopt.
 

DeletedUser8003

van mij kunnen jullie later een verhaal verwachten :)
ik ben nog een vak aan het kiezen voor wat ik later wil doen.
maar nu ga ik slapen :p later
 

DeletedUser

daar kom ik dan, stoer met mijn gun.
mooi verhaal, ik kom er in voor 10/10:laugh:
 

DeletedUser8003

mag je trouwens zelf een verhaal posten wanneer je wilt?
of moet je dat een een mod vragen?
 

DeletedUser8003

Naam: pattat22
Verhaal: is al gepost ;)

mij niet bang maken hé? :(
 
Bovenaan