• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verhaal: Indianen met moed

DeletedUser

WAT ZIJN POM PUNTEN? ik zie ieder een er over praten maar ik heb geen flauw idee waar dat over gaat kan iemand dat uitleggen???????????????????????????????:confused:
 

DeletedUser

WAT ZIJN POM PUNTEN? ik zie ieder een er over praten maar ik heb geen flauw idee waar dat over gaat kan iemand dat uitleggen???????????????????????????????:confused:

dit is off topic... je moet dat dan maar vragen aan de mensen ingame of stuur ze via dit forum een berichtje met je vraag. (klik op de naam en stuur een berichtje)
 

DeletedUser

1: Ikke! (The Killers)
2: Tijgerke
3: luchaha
4: verduinen
5: troysal
6: billy the kid
7: hannes123
8: stino6666
9: magrb1e
10: ari-b
11: jimmy the kid
12: plankton1


@ basdad: GOED ZO!

ik vindt dit een spannend verhaal mijn complimenten
 

DeletedUser

na al deze opmerkingen schrijf ik doorxD en klaar
hoofdstuk 5:D

Hoofdstuk 5: De doorkuising

Iedereen stond klaar. ‘’Zijn we zover?’’ roept Cannery. ‘’Ja’’ antwoord clinton. ‘’Oke dan.’’ antwoord Cannery weer. ‘’ We hebben nog een gijzelaar de indianen die het overleefden blijven in de tent. Die zien we nooit meer terug. Als we in het dorp zijn verstoppen we ons en proberen zo stil mogelijk bij de tent te komen, deze zal bewaakt worden denk ik. Eenmaal daar kijken we wat voor spullen en voedsel er in ligt. We pakken mee wat we kunnen dragen en ontsnappen uit het dorp. Als indianen ons opmerken, mogen jullie beginnen met schieten.’’

En ze liepen. Ze waren vlakbij het dorp, Mevr. Schleepster trilde. ‘’Oke vooruit’’ fluisterde Cannery. Ze liepen een voor een, achter wat boomstronken en wat struiken bleven ze zitten.
‘’ Oke lastiger dan ik dacht. Drie mannen bewaken de tent en er zullen wel mannen op jacht zijn rond dit tijdstip. Pijl en boog in de aanslag. Clinton Senior en Rob hielden hun boog in de aanslag gingen staan en spanden hun boog. ‘’Vuur!’’ De pijlen schoten met een razende snelheid op de mannen af. Een pijl kwam in het hoofd van een van hen. De andere pijl raakte twee mannen. Hij was namelijk over de grond geschoten en in de voet van een andere gekomen, en zo weer in een andere voet. Druipend lag al het bloed op de grond, de mannen kreunden, een van hen riep. ‘’De gevangenen zijn ontsnapt!’’ Cannery rende erheen en stak de man in zijn hart. De andere man bleef kreunend op de grond. ‘’Hier met die gijzelaar!’’ riep hij. Ze gingen allemaal de tent in, wat een wapens, en wat een voedsel. Tassen inpakken! Rob hou de wacht. Iedereen pak een pistool het beste wat je kunt vinden!

Iedereen pakte wapens en kogels, Clinton bleef de zak maar met voedsel vullen. En Mevr. Schleepster probeerde een goed wapen te vinden om zichzelf mee te kunnen verdedigen. Het ging allemaal zo snel. Cannery pakte direct het beste geweer en liep naar Rob. ‘’Komen ze al?’’ Rob kijkt ‘’Daar zijn ze!’’ ‘’Pak de gijzelaar.’’ Roept Cannery. Ze liepen naar buiten en Cannery hield het pistool recht voor het gezicht van de gijzelaar. ‘’Stop! We hebben een gijzelaar!’’ riep hij. ‘’Niet schieten, antwoorde een figuur.’’ Het was het opperhoofd. ‘’Wat willen jullie?’’ antwoorde hij. ‘’Onze vrijheid!’’ riep Cannery. ‘’Schiet hem niet neer.’’ Antwoorde het opperhoofd weer.

Cannery geloofde het niet, hij dacht niet dat het opperhoofd met hem zou willen onderhandelen. Het leek op een koele kerel. Als hij hem zou doden, zou dit veel uitmaken.
Hij richt het geweer op de hoofdman en schoot. De pijl schoot richting de hoofdman die hem net ontwijkte, de kogel doorboorde de buik van een andere indiaan. Die gilde het uit van de pijn en viel dood op de grond. Cannery bleef schieten. ‘’Ren!!!’’ riep hij. Hij bleef schieten, kogels zoefde langs iedereen heen, er vielen wel zeker tien doden. Alleen al door indianen.
Maar toen kwam Clinton Senior eraan. Hij had wel drie paarden bij zich. Mevr. Schleepster gilde opeens toen een kogel langs haar zoefde, en ze klom snel op het paard bij Clinton Senior.

Rob en Clinton sprongen op een paard. ´´Kom jongen!´´ riep Clinton. Cannery sprong op het paard en schopte de gijzelaar tegen zijn rug. Die kreunde van de pijn.
Hij bleef schieten en Rob en Clinton Senior deden ook mee. Er vielen genoeg doden hierbij. De indianen gingen er niet achteraan. Maar dat zou nog wel komen. Ze zouden nog komen om wraak te nemen op deze vijf personen. Alleen wanneer. Zouden ze zo snel mogelijk achter hen aangaan? De volgende dorpen waren wel tientallen kilometers hiervandaan. En ze wisten niet waar ze precies heen moesten.
 

DeletedUser

een vraagje: is er iemand van die niet-indianen dood gegaan(degene die bij clinton hoorde)
 

DeletedUser

nee nu nog niet maar dat komt nog:p en er zijn nog genoeg indianen over
 

DeletedUser

super mooi,
ik dacht eerst van dit lees ik niet maar toch erg mooi,

is er al een deel 6???
 

DeletedUser

nee nu nog niet maar dat komt nog:p en er zijn nog genoeg indianen over

Oké gelukkig. Het moet niet zo'n verhaal zijn van: Ze leefden allemaal lang en gelukkig :D:D

En je denkt nu wel aan het rondspetterende bloed :D:D
 

DeletedUser

ZONDE?

Hij heeft nu gewoon alle tijd van de wereld! :mad:
Maarja we MOETEN maar wachten :(

PS denk aan je spelling! :p
 

DeletedUser

ja dat komt omdat ik te snel spam :p. Als ik moderater was geweest had ik wel m'n spellingsfoutjes verbeterd maar nu vind ik dat doelloos. :D:D

Maar ik wacht geduldig;)
 

DeletedUser

Ik vind deze verhalen hartstikke mooi ik heb wel een zoiets geprobeerd maar ik kwam er niet uit ik vind het knap van je ik zou het niet kunnen:p

je verhaal is mooi en ik hoop dat je er nog een paar schrijftxD
 
Bovenaan