• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verhaal: Indianen met moed

DeletedUser

ik heb het ooit gprobeerd maar dat is heeel moeilijk om het lang, en spannend te maken. ik had er een van 12 pagina's ofzo
 

DeletedUser

ik vind het een spannend en tragisch verhaal
indianen zijn niet voor niets bijna uitgestorven
 

DeletedUser

Kan een mod even zeggen wanneer hij terug is ik verlang naar deel 4! :p
 

DeletedUser

basbad is backxD

vandaag nog geen deel 4 misschien morgen heb weinig tijd inb met proefwerken maar ongeveer woensdag en later gaat het delen vallen:p
 

DeletedUser

deel 4!! was dagje ziek probeer nog een hoofdstuk te maken. Clinton S is clinton senior anders typ ik teveel:p

Hoofdstuk 4. Het plan in uitvoering.

Iedereen knikte. Dit was een goed plan. Alleen hoe gingen ze dit nou precies doen? Zouden er doden moeten vallen? Zouden ze een paar indianen moeten doden? Dit zou verschrikkelijk zijn, maar als ze het niet deden zouden ze zelf gedood worden. ‘’Mevr Schleepster, u hoeft niet veel te doen. Wij zullen u wel beschermen’’ zegt Rob. Ze knikt stotterend uit angst.
‘’Oke Clinton en ik overmeesteren de twee wachters!’’ verteld Cannery.

Cannery loopt links en Clinton loopt rechts. Een meter af van de twee wachters. Ze zitten in de tent en moeten het proberen. Cannery steekt zen hand op en gebaard dat ze op drie aanvallen. De vingers gaan en Clinton springt uit de tent en grijpt de wachter en sleept hem naar binnen. De andere wachter kijkt, en rent de tent in. Cannery laat de bewaker struikelen en slaat hem met een kei op zijn hoofd. Hij is bewusteloos. Ze binden de twee vast en zien dat ze een paar wapens bij zich hebben. Twee pijl en bogen, en drie messen. ‘’ Rob en Clinton Senior pakken de bogen, Clinton, Mevr Schleepster en ik de messen’’ opperd Cannery.
Het eerste stuk van het plan was goed uitgevoerd. Nu de rest nog.

‘’Oke’’ roept Cannery. ‘’ Clinton Senior en Rob beschieten de mannen in het begin met pijlen. Als er dan een paar buiten spel zijn, vallen Clinton en ik aan. Mevr. Schleepster u kan als u wilt meelopen maar het is gevaarlijk.’’ ‘’J-ja ik doe mee!’’ zegt ze. Als eerste gaan Clinton S en Rob de tent uit. Ze spannen hun boog en schieten. De pijl van Rob vliegt mis maar Clinton S zijn puil beland in de schouder van een indiaan. ‘’Nog een keer schieten!’’ roept Rob.
Ze schieten nogmaals en dit keer beide raak in dezelfde persoon. De man valt dood neer op de grond. De bogen spannen zich weer, de indianen weten niet wat ze moeten doen. Een dode een gewonde die op de grond kruipt, en de andere drie proberen aan te vallen maar algauw schieten Rob en Clinton S weer een persoon neer. De andere drie stormen de tent uit en staan vlak voor de indianen.

‘’Geef jullie over!’’ roept Clinton. Voor er een teken van de indianen komt steekt Cannery zijn mes in de buik van een van de overlevende indianen. Nog maar twee indianen zijn over. De gewonde ligt nog steeds op de grond, en de ander steekt zijn armen in de lucht en geeft zich over. Cannery helpt de gewonde indiaan. ‘’Deze indiaan helpen we, de ander nemen we als gijzelaar mee.’’ De indiaan word verzorgd. En een half uur later lopen ze naar het dorp.
De gewonde indiaan word in de tent gelegd. Hij kan nergens heen. Alle indianen dood of gewond worden in de tent gelegd. Het zijn er 6. De andere indiaan word een gijzelaar.
 

DeletedUser

Leuk geschreven :)
maar miss is het een tip als je met meer details gaat schrijven. ;)
 

DeletedUser

wie leest dit verhaal eigelijk nog? als niemand het meer leest heb ik geen zin om nog door te schrijven maak ff een lijstje van iedereen die hier positief over is en het leest

1.
2.
3.
4.
 

DeletedUser

wie leest dit verhaal eigelijk nog? als niemand het meer leest heb ik geen zin om nog door te schrijven maak ff een lijstje van iedereen die hier positief over is en het leest

1.
2.
3.
4.

we waren in afwachting van jouw :)
 

DeletedUser

1: Ikke! (The Killers)
2: Tijgerke
3: luchaha
4: verduinen
5: troysal
6: billy the kid
7: hannes123
8: stino6666
9: magrb1e
10: ari-b
11: jimmy the kid
12: plankton1


@ basdad: GOED ZO!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan