• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verhaal: Een nieuwe stad

DeletedUser8003

Mijn eerste verhaal! deel1 :D

Een nieuwe stad.
Het begin:

Mijn naam is Pattat22, ik ben een bouwer van beroep en wil jullie mijn verhaal vertellen.
Luister goed:


Op een dag zat ik rond te kijken en ontdekte tot mijn verbazing een nieuwe wereld,
vol nieuwe avonturen en ook nieuwe uitdagingen!
Ik was een beetje aan het rondlopen, opzoek naar nieuwe uitdagingen.
Ik besloot maar eens naar de saloon te gaan.

Eenmaal aangekomen werd ik meteen geroepen door de barman:
“Hallo daar!, jij bent zeker nieuw hier.” Zei hij.
“Ja dat klopt, ik ben aan het kijken wat ik zou kunnen doen” antwoorde ik.
“Mijn naam is Henry Walker, wie ben jij?”
“Ik heet Pattat22 aangenaam kennis te maken”
“Hmm die naam komt me niet bekend voor” zij Henry
“Maar ik heb wel een leuk klusje voor jou, heb je interesse?”
“Ja graag!” antwoorde ik enthousiast.
“Je kunt mij vast wel met een probleempje helpen. Buiten hangen wat schurken rond, Jaag hen weg!”

Ik schraapte al mijn moed bij elkaar en ging naar buiten.
De schurken keken mij boos aan en schreeuwden:
”Wat moet jij hier klein onderdeurtje!”
Ik antwoorde kwaad:“Jullie moeten hier weg! Of anders!”
Ze begonnen heel hard te lachen.
“Dit pik ik niet! Jullie zullen boeten!”
Ik pakte een geboken kruik op en begon te vechten,

Zij waren in de meerderheid maar ik had een wapen!
Ik sloeg wild om me heen om de schurken op afstand te houden.
Maar eentje had een katapult en schoot me tegen het hoofd.
Het werd zwart voor mijn ogen, ik probeerde om te blijven staan,
maar dat lukte niet.

Ik hoorde een schreeuw, een man kwam aanrijden op zijn ezel.
In zijn ene hand een scherpe machete en in zijn andere hand een roestig jachtgeweer.
Hij sloeg met zijn machete 2 bandieten neer, en met zijn geweer schoot hij de andere bandiet dood.
Hij lachte vriendelijk en zij: “dat was net op tijd! Maar goed dat ik eraan kwam, Wat is jou naam?”
“Mijn naam is Pattat22, Bedankt voor het redden!”
“geen dank daar ben ik er voor, waarom kom je straks niet naar de saloon? Dan kunnen we even bijpraten”


Word Vervolgd
 

DeletedUser

Beetje zoals ik het had verwacht.
Net zoals die 3 andere verhalen hier op het forum.
Smiley, elmo11 en patat beginnen met schrijven en na 5 keer hebben ze er al geen zin meer in. Verder is het verhaal gewoon niet goed vind ik, je doet alleen maar ''hallo ik ben blabla'' (praten) je moet meer aan de gedachten werken en het is wel heel erg slecht om namen zoals henry walker te verzinnen. Doe dan Jimmy Powers ofzo.
 

DeletedUser8003

Beetje zoals ik het had verwacht.
Net zoals die 3 andere verhalen hier op het forum.
Smiley, elmo11 en patat beginnen met schrijven en na 5 keer hebben ze er al geen zin meer in. Verder is het verhaal gewoon niet goed vind ik, je doet alleen maar ''hallo ik ben blabla'' (praten) je moet meer aan de gedachten werken en het is wel heel erg slecht om namen zoals henry walker te verzinnen. Doe dan Jimmy Powers ofzo.

Henry walker is de echte naam van de barman ;)
en ik raak hier niet moe van hoor
en de meeste verhalen beginnen een beetje duf
 

DeletedUser

Henry walker is de naam van de barman in de saloon op the-west:laugh:
 

DeletedUser12132

Beetje zoals ik het had verwacht.
Net zoals die 3 andere verhalen hier op het forum.
Smiley, elmo11 en patat beginnen met schrijven en na 5 keer hebben ze er al geen zin meer in. Verder is het verhaal gewoon niet goed vind ik, je doet alleen maar ''hallo ik ben blabla'' (praten) je moet meer aan de gedachten werken en het is wel heel erg slecht om namen zoals henry walker te verzinnen. Doe dan Jimmy Powers ofzo.

Ik heb er nog wel zin in! Ik heb heel veel ideeen voor verhalen, en ik vind het ook leuk om te doen. En ik heb nog een heel verhaal in me hoofd en dat wil ik neerzetten op papier.
 

DeletedUser

Ik word de verhalen een beetje zat eigenlijk. Misschien een idee om een verhaal te schrijven en het pas als het klaar is in 1 keer op het forum te zetten?
 

DeletedUser12132

Ik word de verhalen een beetje zat eigenlijk. Misschien een idee om een verhaal te schrijven en het pas als het klaar is in 1 keer op het forum te zetten?

Goed idee. Of dat alle verhalen eerst goed moeten worden gekeurd door een mod.
 

DeletedUser1053

Vinden jullie het niet leuker als er iedere dag een stukje bij komt in plaats van dat je in een keer een hele lap tekst krijgt?
 

DeletedUser

Dan lees je het gewoon in stukjes :laugh:

Ik ben ook een verhaal aan het schrijven maar ik plaats het pas als ik een aardig eindje ben.
 

DeletedUser

Ik word de verhalen een beetje zat eigenlijk. Misschien een idee om een verhaal te schrijven en het pas als het klaar is in 1 keer op het forum te zetten?

Dus begin jij ook maar een verhaal. :p
Maar ik ga ook nog iets schrijven, ik ga er niets over bekend maken. Het enige wat ik jullie vertel: Het gaat over Indianen. :p
En ik probeer het minder amateuristisch te schrijven. Wss ook op een site zoals arendsoog. ;)
 

DeletedUser8003

ik weet dat we worden bedolven onder de verhalen, maar als je een verhaal niet leuk vind ga je naar het ander.
en een goed idee om alle the-west verhalen op een site te zetten?
 

DeletedUser

Mijne is ook niet met namen uit dit spel. Gewoon een losstaand verhaal. ;)
Ik heb al een beginnetje gemaakt. :)

BTW misschien handig om bijvoorbeeld arendsoog's site te gebruiken en daar dan alle verhalen op te zetten. :)
 

DeletedUser12477

Ik zou niet allemaal een verhaal beginnen. Dan gebeurd er hetzelfde als wat er met het kampvuur gebeurde!
 

DeletedUser

Op 1 site is het in ieder geval geordend. En waarom zouden we het niet doen? We vinden het toch leuk.
 

DeletedUser12477

Op 1 site is het in ieder geval geordend. En waarom zouden we het niet doen? We vinden het toch leuk.

Ja, met zo'n site is het goed! Maar niet dat we allemaal een apart topic met je verhaal wil openen. Dat doet iedereen alleen om er bij te horen ofzo.
 

DeletedUser

Ik zou niet allemaal een verhaal beginnen. Dan gebeurd er hetzelfde als wat er met het kampvuur gebeurde!

Daarom doen we nu alles op één site.
Laten we dus misschien één topic starten die over alle verhalen gaat. :)

BTW arendsoog, ik wil je wel even contacteren wat die site betreft. :)
 
Bovenaan