• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verdediging minder sterk door locatiefactor

DeletedUser4763

mischien moet je het dan laten afhangen aan hoeveel forten een alliantie of stad heeft , hoe meer forten in bezit hoe groter de negatieve bonus bij een aanval of defence :unsure: , dit zou kleine stadjes zonder fort een kans geven een fort te veroveren of verdedigen.
 

Deleted User - 308552

mischien moet je het dan laten afhangen aan hoeveel forten een alliantie of stad heeft , hoe meer forten in bezit hoe groter de negatieve bonus bij een aanval of defence :unsure: , dit zou kleine stadjes zonder fort een kans geven een fort te veroveren of verdedigen.

Dat is eventueel ook een idee, dan zou het een echte prestatie zijn om alle forten op een wereld te veroveren.
 

DeletedUser4763

Dat is eventueel ook een idee, dan zou het een echte prestatie zijn om alle forten op een wereld te veroveren.

ja en om dan misbruik te voorkomen , dit doordat allianties worden opgeheven maar meer een verbond van samenwerkende steden worden waardoor ze die regel omzeilen , ook die negatieve bonus toevoegen als er meer aanvallers dan verdedigers staan of andersom .

hoe meer de deff/att bij een fg uit verhouding is hoe meer negatieve bonus voor de meerderheid of meer positieve bonus voor de minderheid , tis maar hoe je het bekijkt
 

Deleted User - 308552

ja en om dan misbruik te voorkomen , dit doordat allianties worden opgeheven maar meer een verbond van samenwerkende steden worden waardoor ze die regel omzeilen , ook die negatieve bonus toevoegen als er meer aanvallers dan verdedigers staan of andersom .

hoe meer de deff/att bij een fg uit verhouding is hoe meer negatieve bonus voor de meerderheid of meer positieve bonus voor de minderheid , tis maar hoe je het bekijkt

Hierdoor zou je de fg's meer balanceren, maar kwantiteit is een kwaliteit op zich he? ;) Dit zou het hebben van mensen minder belangrijk maken, terwijl het (imo) juist belangrijk is om vrienden te hebben die je kunnen komen helpen.
 
Ik heb de laatste pagina's niet gelezen, dit omdat dit idee geen toekomst heeft. Hopelijk zien jullie dit ook in.
 

DeletedUser2285

misschine kan men de sectoren aanpassen, als het fort kort bij een de verdedigende stad ligt moet de aanvaller meer sectoren passeren(en omgekeerd minder sectoren). Kaart van het fort wordt dus aangepast.
 
Bovenaan