• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verandering in Community Management

Beste community,

Sinds begin dit jaar heb ik het plezier mogen hebben om hier met jullie bij The West Nederland het spel te mogen spelen en me in te zetten voor en te helpen met het in goede banen leiden van de community. Ik heb dat deze maanden met veel plezier mogen doen. Sinds kort heb ik echter meer verantwoordelijkheden gekregen bij Elvenar (een van de andere spellen van InnoGames), waar ik al deze tijd ook actief was. Door deze nieuwe verantwoordelijkheden lukt het mij helaas niet meer om The West de tijd en energie te geven die het verdient, en het is daarom dat ik hierbij mijn terugtreden als Community Manager aankondig.

Uiteraard laat ik jullie niet zonder goede Community Manager achter: Kroenuh, voor sommigen van jullie wellicht al bekend van Grepolis, en een oude rot wanneer het op The West aankomt, zal mijn taken hier vanaf vandaag overnemen. Ik zal nog enige tijd achter de schermen actief blijven om te zorgen dat de overgang soepel verloopt, maar ik heb er alle vertrouwen in dat Kroenuh zijn taken uitstekend zal kunnen volbrengen.

Ik wil graag het The West Nederland Team bedanken voor hun toewijding in de afgelopen maanden. Heren, ik hoop dat jullie Kroenuh net zo goed zullen ondersteunen als jullie mij ondersteund hebben.

Ik wens iedereen een leuke toekomst bij The West Nederland!

Met vriendelijke groet,
Muf-Muf
 
Bovenaan