• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

veilbaar maken van de nuggets

DeletedUser16170

voorstel:
het veilbaar maken van de nuggets

details:
het veilbaar maken van de nuggets zal voor de spelers een groot voordeel zijn de spelers die geen nuggets kunnen kopen ( denk aan minimum inkomen ) en spelers die geen nuggets wille kopen ( dat ze het zonde vinden of een schande ) die kunnen juist weer de nuggets kopen van iemand die geen nuggets gebruikt kan daarmee weer de speler die wel nuggets gebruik blij maken omdat hij veel premium gebruik en niet steeds hoef tesparen voor 1x

misbruikpreventie:
dat er spelers zijn die het kopen als het niet voor hun bedoeld is hier zal denk nog niks aan kunnen

samenvatting:
het zal voor elkaar veel helpen voor de gebruikers van nuggets en die niet gebruikers van nuggets
 

DeletedUser16303

ik vind het wel een leuk idee maar denk dat er weinig spelers hun nuggets zullen verkopen aan andere speler
 
Zal er eigenlijk op neer komen dat je met echt geld, in-game geld zal kunnen kopen. Lijkt me geen goed plan.
 

DeletedUser14698

dat kan je nu ook al met de setjes dus er zit weinig verschil in
 

Deleted User - 308552

Volgens mij is het al mogelijk om met nuggets ingame geld te kopen, er zit alleen één extra stap in. Je zou gaan van koop nuggets > koop kistjes met nuggets > verkoop kistjes op de markt > krijg geld naar koop nuggets > verkoop nuggets op markt > krijg geld.
 

Deleted User - 308552

Nou, je verkoopt in dit geval geen nuggets, maar kistjes. Er is momenteel geen manier om nuggets direct tussen spelers te verhandelen.
 

DeletedUser

Ik vind het wel grappig om dit te lezen, want ben nu bezig met het spelen van tribalwars (een ander spel van innogames). Hierin is het mogelijk om premium te ruilen voor grondstoffen (niet hetzelfde als geld in the west maar lijkt erop). Op deze manier heb ik in 2 weken al 3 euro aan premium verdiend. Denk niet dat het zou werken in the-west omdat geld een heel andere waarde heeft voor mensen met een hoog level dan voor mensen met een laag level. Dit is eigenlijk hetzelfde als de kistjes, want ik vind het niet leuk dat iemand met lvl 20 in één in keer 100k kan verdienen uit een kistje.
 
Bovenaan