• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Van harte welkom Muf-Muf

DeletedUser11642

Welkom Muf-Muf, en ... 'break a leg'!

Wie weet wordt ik hier nu zelf ook wel wat actiever... We will see...
 

DeletedUser16039

he Muf-muf, wat heb je voordat je CM werd op de the-west.nl gedaan?
 
Ik heb enkele jaren actief gespeeld (en ben recent maar weer eens opnieuw begonnen), en ben een aantal maanden forummoderator geweest hier. Uiteindelijk ben ik via een aantal van InnoGames' andere projecten opnieuw bij The West beland, maar nu dus als community manager. :)
 

DeletedUser

Het is nogal een bump, maar welkom Muf! Ik ben al tijden niet meer actief hier, maar voor jou maak ik een uitzondering. Geweldig leuk dat je de CM bent nu! Is t cirkeltje toch een beetje rond.

Veel succes!;)
 

DeletedUser16402

Het is nogal een bump, maar welkom Muf! Ik ben al tijden niet meer actief hier, maar voor jou maak ik een uitzondering. Geweldig leuk dat je de CM bent nu! Is t cirkeltje toch een beetje rond.

Veel succes!;)

Simmies :o

Dat is lang geleden zeg. Geen idee of je me nog herinnert, mais c'est moi tribgrep haha :D

Leuk je weer eens online te zien :)
 

DeletedUser

muf: gaan wede externe chat weer leven in blazen ? Die is nogal dood :D

leuk dat je me nog herinnert, ik jou ook :)

Is dit inmiddels gebeurd? Dan moet ik ook maar weer eens een kijkje komen nemen.

Welkom (en inmiddels al tot ziens) aan muf *even een raampje open zetten* muf, en vooral een driewerf hoera voor het vertrek van de meest incapabele CM van t-w ooit, Marcnoo!
 

DeletedUser

Het is nogal een bump, maar welkom Muf! Ik ben al tijden niet meer actief hier, maar voor jou maak ik een uitzondering. Geweldig leuk dat je de CM bent nu! Is t cirkeltje toch een beetje rond.

Veel succes!;)

Precies wat simmies zegt, jaren geleden dat ik hier ben geweest, maar heel mooi dat Muf uiteindelijk CM is geworden, veel succes!
Nu hopen dat mijn grote droom ooit nog eens uitkomt: The West 1.0 terug online.
Wel bijzonder trouwens om te zien dat zoveel oude namen hier nog steeds rondspoken..

EDIT: Inmiddels zie ik dat Muf alweer gestopt is en Kroenuh het nu doet, misschien volgende keer iets verder kijken voordat ik iets reageer:ph34r:.. Succes dan maar Kroenuh
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4007

Precies wat simmies zegt, jaren geleden dat ik hier ben geweest, maar heel mooi dat Muf uiteindelijk CM is geworden, veel succes!
Nu hopen dat mijn grote droom ooit nog eens uitkomt: The West 1.0 terug online.
Wel bijzonder trouwens om te zien dat zoveel oude namen hier nog steeds rondspoken..

EDIT: Inmiddels zie ik dat Muf alweer gestopt is en Kroenuh het nu doet, misschien volgende keer iets verder kijken voordat ik iets reageer:ph34r:.. Succes dan maar Kroenuh

te lang geslapen? :p
 
Bovenaan