• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Van harte welkom Muf-Muf

DeletedUser16039

Bedankt iedereen. :)

En, William Quantrill, om je vraag te beantwoorden: ik ben momenteel bezig te kijken naar wat de stand van zaken exact is en ben daarvoor op dit moment vooral achter de schermen bezig. Zodra dat klaar is (en ik hoop daar niet al te lang mee bezig te zijn), zul je me ook voor de schermen een stuk meer gaan zien. :)

Haha dat klinkt als of er puingeruimd moet worden. Fijn dat we toch nog serieus genomen worden :D
 

DeletedUser2665

Van harte welkom en veel plezier en succes met je nieuwe uitdaging.
 

DeletedUser16402


Voor jou is dit natuurlijk Muf ;)
Dat was voor een bepaald ander persoon niet haha. Maar daar mag jij van Inno uiteraard geen uitlatingen over doen :rolleyes:
Begrijpelijk ook wel:cool:

Overigens viel het me op dat we volgens de forumleiding maar 3 Mods hebben, waarvan er twee support doen.
Kan dat kloppen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser488

Wat antwoordt mijn dochtertje op "Wat doet een konijntje?"?

:laugh: MUF-MUF :laugh:

(true story)

Welkom ;)
 

DeletedUser

Welkom Muf-Muf!
Je gaat dit ongetwijfeld fantastisch doen met jouw inzet! ;)
 

DeletedUser16402

De forumleidingpagina (klik) is nu weer up-to-date, ja. :)

Super. Snelle actie :) Dat kunnen we nu wel gebruiken haha.
Nu het verleden achter ons laten en naar de toekomst streven!
Kijken wat mogelijk is en dan uitvoeren. Ik heb goede hoop:laugh:
 
Wowhee, een nieuwe CM.
Dat mocht tijd worden.

Ik wens je veel succes met je taken en ik wijs je er op dat iedereen hier nogal ongeduldig is, zeker na jaren van laksheid, dus sterkte en wijsheid gewenst!

Verder, vanwaar deze verandering zo plotseling? :)
 

DeletedUser6405

"tijd om onder een steen vandaan te komen"

Gefeliciteerd met je benoeming Muf Muf ! Hopelijk kun je er wat leven in blazen!
 
ik verbaas me echt hoeveel mensen nog actief zijn op het forum, normaal zie je niemand

je eerste pluspunt heb je al muf muf
 
Muf-Muf, een oude bekende naam, not sure of het een ingame naam was zelfs, maar klinkt zeker bekend.

Welkom in deze awesome community. Ik ben JorDes en ik ben vervelend (normale mensen noemen het kritisch).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16131

Bij deze wens ik je dus ook een hartelijk welkom in onze community :D Ik hoop dat je een goed grapje kan waarderen :p anders ga ik problemen krijgen met de support :o anyway, ik hoop op een voorspoedige samenwerking en mogen de veranderingen snel komen ;)
 

DeletedUser4130

Muf-Muf had ik al elders welkom geheten, wat leuk om zo veel berichten in dit topic te zien :cool: Zelfs een paar old timers die we voor de gelegenheid terug zien.
 
Bovenaan