• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Van harte welkom Muf-Muf

DeletedUser4007

Ach 1 voordeel heb je alvast mee

slechter dan het was kan alvast niet :D
 

DeletedUser16039

Welkom Muf-Muf :D

om gelijk maar met de deur in huis te vallen.... Kunnen we op kort termijn al dingen verwachten zodat the-west.nl nieuw leven word ingeblazen? Momenteel is het zo doods als maar kan.

Hopelijk kan jij nog redden wat Marco dood heeft laten gaan.
 
Bedankt iedereen. :)

En, William Quantrill, om je vraag te beantwoorden: ik ben momenteel bezig te kijken naar wat de stand van zaken exact is en ben daarvoor op dit moment vooral achter de schermen bezig. Zodra dat klaar is (en ik hoop daar niet al te lang mee bezig te zijn), zul je me ook voor de schermen een stuk meer gaan zien. :)
 
Bedankt iedereen. :)

En, William Quantrill, om je vraag te beantwoorden: ik ben momenteel bezig te kijken naar wat de stand van zaken exact is en ben daarvoor op dit moment vooral achter de schermen bezig. Zodra dat klaar is (en ik hoop daar niet al te lang mee bezig te zijn), zul je me ook voor de schermen een stuk meer gaan zien. :)

Zo zien we het graag, snel antwoord op onze vragen ;)

En welkom
 

DeletedUser385

straks komt muf nog letterlijk je scherm uit :D

depositphotos_4388260-Fun-monkey-3d-illustration.jpg



sry pakte deze maar; "baviaan 3d" leverde een onesie op van aliebaba, denk niet dat muf dat leuk vond :p
 
Een oude bekende naam van in de tijd toen ik zelf nog veel actiever op het forum was :D. Welkom terug en veel succes.
 

DeletedUser10830

Welkom hier. Ik wens je veel succes maar vooral ook veel plezier. :cool:
 

DeletedUser16209

welkom muf-muf en gefeliciteerd :) is er een kans dat ik mijn blok op de support nu opgeheven kan krijgen? zou wel handig zijn :)
 

DeletedUser16255

welkom muf, ik ken je niet, maar ik mag je wel. Ik heb je al meer zien reageren dan marco haha.

Succes met je taken!
 
Bovenaan