• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Van harte welkom Muf-Muf

Gefeliciteerd met je benoeming als CM hier, Muf-Muf.
Ook nog eens Diggo vervangen op de Beta, wow, dat is niet niks. Succes ermee!

Ik denk dat ik namens iedereen hier spreek als ik zeg dat een frisse wind hier zeer welkom is.
Genoeg over het verleden, hebben we het niet meer over, op naar de toekomst.
Maak er wat van & zet hem op!
 
JAAAAAA MUF MUF WELKOM (terug, moet ik zeggen wss? Ik heb je naam hier vroeger nog gezien, of op het grepolisforum misschien...)
Eh maar wordt er dan nu weer terug gecontroleerd op dubbelposts en taalgebruik en dat soort dingen? :unsure:
 
Haha, dank je. Ja, het is inderdaad een "welkom terug", denk ik. Al is het al wel enige jaren geleden dat ik hier als moderator rondliep, dus misschien toch maar weer van vooraf aan beginnen in dat opzicht? ;)
 

DeletedUser16286

Van harte welkom hier! ;) Is er eigenlijk een mogelijkheid om je persoonlijk te spreken? Ik heb al tijden een spelgerelateerde vraag die niet door de support opgelost kan worden :huh:

Groeten,

Skah
 
Als je me persoonlijk wilt spreken ga ik je toch doorverwijzen naar de support. Je kunt daar in je ticket aangeven dat je mij wilt spreken, zodat het ticket bij mij terechtkomt. :)
 

DeletedUser385

MUF MUF JE BESTAAT NOG !!!!

al zal je me wrs niet meer herinneren :(

is veel te lang geleden :o
 

DeletedUser16286

Hartelijk bedankt :D Moet lukken dan!

Veel plezier de komende tijd als nieuwe beheerder!
 

DeletedUser385

muf: gaan wede externe chat weer leven in blazen ? Die is nogal dood :D

leuk dat je me nog herinnert, ik jou ook :)
 

DeletedUser1448

Vergeet niet Marco te bedanken voor alle moeite die hij in zijn CM-schap heeft gestoken! BEDANKT!


Betekend dit dat we weer gaan moeten oppassen wat we zeggen op forum/chats? :p
 

DeletedUser16402

Het onmogelijke is dan toch gebeurt en onze oude niet-zo-actieve-om-het-netjes-te-zeggen-CM is weg :D

Muf Muf normaal zou ik zeggen van harte welkom, maar ik weet dat je hier al eerder bent geweest ;)

Wel welkom in het The-west.nl Team. Ik hoop dat wij als community goed met jou samen kunnen werken en deze community actief en langdurig kunnen maken :)

*Raises Glass* Three cheers for the new CM!
 

DeletedUser4891

Tof dat je terug bent Muf! :D

Marco, hartelijk bedankt voor alle tijd en energie die je in deze community gestoken hebt! Muf-Muf, hopelijk zal jij het net zo goed (of zelfs beter) doen!
 
giphy.gif


Hakuna Matata!
 

DeletedUser15785

Hoi Muf-Muf,

Ik ken je niet maar tijd om je te leren kennen. Ik sluit mij aan bij al onze anderen en wens je hier veel succes met je nieuwe taak als mod .
 
Bovenaan