• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Valentijnsevent

DeletedUser16249

Nu kun je de opdracht werken als een podiumtijger doen waarbij je 20 harten kunt vrijspelen, maar die kun je nog niet krijgen omdat het event pas morgen begint, heel apart, of ligt dat aan mij?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die opdrachten zijn inderdaad een dag te vroeg beschikbaar, mocht je ze al hebben voltooid dan kan je ons contacteren wanneer het evenement is begonnen.
 

DeletedUser15220

dat zijn dagelijkse opdrachten dus lijkt me toch niet nodig om de beloningen van vandaag al uit te delen?
 

DeletedUser15220

ja maar dat zijn toch dagelijkse opdrachten of niet? jullie maken er weer een boeltje van hoor... :(
 
ja maar dat zijn toch dagelijkse opdrachten of niet? jullie maken er weer een boeltje van hoor... :(

Ja dat dacht in indd ook?! Zou oneerlijk zijn dat je nu die opdrachten al kan doen voor hartjes, zo krijg je eigenlijk een dag langer om dagelijkste opdrachten te doen die hartjes geven. (oke zijn er maar 2x 50 per dag, dus veel scheelt dat niet, maar toch)
 
Mjah, deze 'fout' is ten minste wel in ons voordeel haha. Je kan vandaag al de voorwaarden voldoen en dan morgen (na de start) afsluiten :D
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Deze set is op dit moment nog niet veilbaar.
Ik heb even gekeken en afgelopen jaren werd de valentijnsset pas bij de update eind maart veilbaar.
Ik ga ervanuit dat dat dit jaar niet anders zal zijn.
 
Bovenaan