• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Valentijnsevent

DeletedUser14167

ja idd, is gewoon misleiding, want dat staat er voordat je hem koopt niet bij...
 

DeletedUser12345

50 harten per avo :/
nu doen er nog minder spelers mee aan avo's
goodjob inno!
 

DeletedUser11642

De support heeft mijn probleem heel snel en vriendelijk behandeld, waarvoor dank!
(Mag ook gezegd worden ;) )
 

DeletedUser7902

ik wacht nog altijd op de compensatie voor forthouders pre 2.0
 

DeletedUser12345

Leones, kan het aantal harten bij avo's nog veranderen of blijft dit zo...?Het is zoals kraters zegt, avo's zijn bijna dood nu ....
 
Waarom kan je die grote hartcontainer maar voor 20 dagen gebruiken als het event 25 dagen duurt?

"Bedankt voor je supportaanvraag.

Dit lijkt mij inderdaad een fout, ik kan me niet herinneren dat de container bij een eerder evenement korter meeging dan het evenement duurde. Daarnaast duurde het evenement vorig jaar 20 dagen. precies het aantal dagen dat de container meegaat. Het evenement is dus met 5 dagen verlengt maar de container blijkbaar niet.

Ik zal dit doorgeven en hopelijk zal het spoedig aangepast worden.
"


Ander puntje, die wereldbeloningen mogen toch ook wel eens worden aangepast. Is niet echt serieus te nemen als al de 5 beloningen al binnen 1-2 dagen gehaald worden terwijl het event 25 dagen duurt. Misschien een idee als bij dit event wordt gekeken hoeveel hartjes er na 25 dagen in totaal wordt verzameld en dat bij het dag van de dood event de 5e beloning vrijkomt als +-75% van deze totaalwaarde gehaald wordt.
 
Is/wordt dit ooit nog uitgewerkt? Of was dat gewoon een idee in de beginfase van avo's? :)

proto-iso-2.png
 
Dat was een idee in de beginfase, uiteindelijk is dat het huidige formaat geworden. De kans dat we weer tegen een beer kunnen vechten is vrij klein.
 

DeletedUser15310

is er een max aan hartjes dat kan gevonden worden per uur arbeid? en zo ja wat is de max?
 
Bovenaan