• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vakantiemodus

DeletedUser16195

De vakantiemodus is nog altijd hetzelfde en even slecht.
Je kan vakantiemodus doorgeven aan spelers
 

DeletedUser15117

Ik snap niet helemaal wat je hiermee bedoelt. Kan je het iets duidelijker uitleggen?
 

DeletedUser16195

Dus je kan vakantiemodus doorgeven aan andere spelers.
Bv : Ze hebben beperkte instellingen. Dus je kan bijvoorbeeld zijn inventaris niet verkopen. Spelers kunnen je niet aanvallen. Ze hebbben enkel toestemming om arbeiden te doen. En kunnen geen fg doen. :)
 

DeletedUser3012

Hij bedoelt het als idee. Een vakantiemodus die lijkt op de vakantievervanging van TribalWars.

Maar op TW is het essentieel om actief te blijven (anders word je weggevaagd) en op t-w niet (daar verlies je niks door inactiviteit) dus dit lijkt me niet nodig.
 

DeletedUser16195

Ja indd maar je kan bv: max1 maand in z'n vakantievervanger.
 

DeletedUser10155

Maar op TW is het essentieel om actief te blijven (anders word je weggevaagd) en op t-w niet (daar verlies je niks door inactiviteit) dus dit lijkt me niet nodig.

Lol als je op vakantie gaat tijdens bv. dit event verlies (loop je setjes mis) je wel degelijk en zou het idd wel handig zijn als iemand die week je 'bouwacties' kan aanzetten
 

DeletedUser15117

Ze zijn daarna nog wel te krijgen via de markt, alleen heel wat duurder.
 

DeletedUser4007

of niet inactief worden tijdens event
of niet op vak gaan tijdens event

zo is er altijd wel wat om aan te passen
jij gaat op vak, en niet inno:p
 

Deleted User - 308552

De vakantiemodus is nog altijd hetzelfde en even slecht.
Je kan vakantiemodus doorgeven aan spelers

...

En hoe kan het T-W.nl team hier iets mee? :huh:

Verplaatst naar het Ei van Columbus, voeg aub richtlijnen toe aan je idee. Wanneer je een post met richtlijnen hebt gemaakt kun je deze naar mij sturen, waarna ik de beginpost aanpas.
 

DeletedUser16195

Ja maar het zou handig zijn , en niet iedereen heeft geld enzo!
 

DeletedUser3012

Lol als je op vakantie gaat tijdens bv. dit event verlies (loop je setjes mis) je wel degelijk en zou het idd wel handig zijn als iemand die week je 'bouwacties' kan aanzetten

Zucht. Stilstand is inderdaad achteruitgang, maar dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat je niet je hele invent kwijt bent en weer level 1 bent als je terugkomt van vakantie. Vandaar ook de vergelijking met TW. Het lijkt me duidelijk dat er een verschil is.
 

Deleted User - 308552

Ik denk ook niet dat het een toevoeging is. In The West staat er niet veel op het spel wanneer je er een poosje niet bent. Je blijft even goed/sterk als je was op het moment dat je het laatst inlogde. Op Tribal Wars kun je alles verliezen als je een weekje afwezig bent.
 
Ik denk ook niet dat het een toevoeging is. In The West staat er niet veel op het spel wanneer je er een poosje niet bent. Je blijft even goed/sterk als je was op het moment dat je het laatst inlogde. Op Tribal Wars kun je alles verliezen als je een weekje afwezig bent.

T ergste wat je hier kan overkomen is dat iemand je 20k premie pakt tijdens je vm :p
 
Bovenaan