• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vaardigheden

DeletedUser

Ik had laats 4 vaardigheden gekocht zodat ik kranten kon drukken.

Ik had ze dus gekocht en daarna op het juiste onderdeel gezet.
Hierna heb ik de pagina een aantal keer ververst.
Maar de punten waren er niet bij.
En nu na een paar weken nog steeds niet.

Wat kan ik doen om de punten er wel bij te krijgen.
Ik heb ze ten slotte betaald.
 

DeletedUser

Ten eerste; wat bedoel je juist met vaardigheden KOPEN? Je krijg er drie per level dat je stijgt.

Ten tweede; ben je zeker dat je op de knop 'bevestigen' hebt gedrukt na het toekennen van je vaardigheden?
 

DeletedUser

Na een aantal opdrachten te hebben gedaan kan je op een gegeven moment vaardigheidspunten kopen ofzo.

En ja ik weet zeker dat ik op bevestigen heb gedrukt.
Want de punten zijn er wel afgehaalt.
maar zijn dus niet bij het onderdeel dat ik heb gekozen erbij gedaan.
 

DeletedUser3874

Je koopt deze punten niet... Je kan ze enkel verplaatsen dankzij Waupees grootvader. Beter gezegd je hebt ze eerder al verdient alvorens je ze kan verplaatsen.

Verder zou ik willen vragen of je eens je level plaats met daarbij het aantal gebruikte attribuut en arbeidspunten. Deze kan je vinden onder vaardigheden. Daar staan ze vrij letterlijk.
 

DeletedUser

Hoezo je koopt ze niet.

Ik heb er toch echt voor moeten betalen bij waupees grootvader.
 

DeletedUser2506

Waupees grootvader (De diefstal)

Waupee: Om je te bewijzen moet je de gestolen talisman vinden. Een dief heeft enkele dagen geleden een verguld beeld uit hout van een valk uit de tent van m'n grootvader gestolen. Het beeld is erg belangrijk voor onze rituelen. Hij zal dankbaar zijn als je het beeld terugbrengt.

Opmerking: Nadat je deze opdracht hebt afgesloten kan je altijd naar Waupees grootvader gaan. Bij hem kan je eenmaal ingezette vaardigheidspunten tegen een paar dollars weer vrijmaken en ze anders inzetten. Klik hiervoor onder 'Vaardigheden' op het icoon van de sjamaan.
 

DeletedUser3244

Bij grootvader, kan je je eigen vaardigheden 'losmaken' en hij vraagt er geld voor, die vaardigheden kan je dan later weer inzetten, als je dit voor een job doet, dan raad ik je aan vaardigheden te gebruiken die je t minst gebruikt (zoals levenspunten ofzoiets)
 

DeletedUser

Dit heb ik dus gedaan.
Maar de punten werder er niet bij geteld toen ik ze weer toewees naar een onderdeel.
 

DeletedUser

regelmatig refreshen (F5) is de boodschap bij dit spel. Ik doe dit steeds vooraleer ik belangrijke wijzigingen doorvoer. Je kan niet zeker genoeg zijn; beter een keer teveel F5 dan een keer te weinig :)
 

DeletedUser

Ik had ze dus gekocht en daarna op het juiste onderdeel gezet.
Hierna heb ik de pagina een aantal keer ververst.

Dat heeft hij dus al gedaan.

Ik zou ook zeggen dat je eens nakijkt of het aantal bestede vaardigheidspunten overeenkomt met je level. Als je minder punten hebt dan zou moeten dan is er inderdaad iets mis, anders heb je je vergist.
 
Bovenaan