• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

vaardigheden aanpassen

ik vraag me af wanneer pas je het beste je vaardigheden uit je rugzak aan....

en heeft het invloed op de opdracht waar ik mee bezig ben,als ik een 2de opdracht klaarzet met andere spullen uit mijn rugzak ??

:confused::confused:
 

DeletedUser

Ja elke attributen die in jouw rugzak zich bevinden hebben verschillende invloeden op je opdrachten en de dingen die je doet.

Dus bij sommige werkzaamheden kun je het beste een andere trui of pet aandoen.

Naarmate je langer het spel speelt zul je ook andere items vinden en zullen andere dingen van invloed zijn op je spel
 
wat ik bedoel is,stel dat je met 1 opdracht bezig bent en daar kan je 1 attribuut bij gebruiken wat je voor de volgende opdracht moet wisselen met een ander attribuut.

heeft dat invloed op je beloningen,als je dat TIJDENS die opdracht wisselt..??

oftewel...wanneer worden de berekeningen van de attributen gedaan,is dat als je de opdracht start,of op het eind van de opdracht..???

:confused:
 

DeletedUser

Aan het einde

Daar zou ik niet te hard van uit gaan, want ik kan me herinneren dat ik eens bezig was met een arbeid. Ik wilde van truitje wisselen, maar dat kon niet omdat ik die trui nodig had voor de huidige arbeid.
 
Daar zou ik niet te hard van uit gaan, want ik kan me herinneren dat ik eens bezig was met een arbeid. Ik wilde van truitje wisselen, maar dat kon niet omdat ik die trui nodig had voor de huidige arbeid.


had ik ook..dat gebeurt alleen als je die opdracht zonder dat attribuut NIET kan doen...ivm tekort aan arbeidspunten.
 

DeletedUser886

ik heb deze vraag ook al eens gesteld en niemand weet het antwoord kennelijk :(
 

Deleted User - 486404

Als je een voorwerp (ivm met de bonussen die je krijgt) aan hebt dat je nodig hebt voor de volgende arbeid in de wachtrij kan je dat voorwerp gewoonweg niet wisselen. Over het algemeen is het voorwerp te pakken waarmee je het meeste voordeel bij hebt. Waarmee heb ik juist het meeste voordeel? Dat maak jezelf uit.
 
Als je een voorwerp (ivm met de bonussen die je krijgt) aan hebt dat je nodig hebt voor de volgende arbeid in de wachtrij kan je dat voorwerp gewoonweg niet wisselen. Over het algemeen is het voorwerp te pakken waarmee je het meeste voordeel bij hebt. Waarmee heb ik juist het meeste voordeel? Dat maak jezelf uit.


dit is MI niet waar,je kan altyd wisselen....zolang je maar MINSTENS 1 arbeidspunt in de plus staat.

:bolhoed:
:rolleyes:
 

Deleted User - 486404

Ik had het over een voorwerp dat je nodig hebt voor de arbeid (en je kan het niet vervangen door een beter) die in de wachtrij staat. Als je dat nodig hebt kan je dus niet zonder hé ;)
 

Deleted User - 486404

Ow... juist ja een beetje verstrooid :p

Volgens mij wordt de arbeid hierdoor niet beïnvloed en wordt het resultaat van de arbeid berekent in het begin van de arbeid en niet op het einde of tijdens de arbeid. Dus heeft het wisselen van een voorwerp tijdens de arbeid volgens mij niet zoveel invloed op het resultaat. (denk ik)
 
wat was ik toen een N00B....inmiddels weten we allemaal wel beter...exp en geld worden in het begin van de arbeid berekent..!!

:up:
 
Bovenaan