• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

upgraden

DeletedUser15117

Je krijgt links (onder de saloon) een melding van de weekendaanbieding in de UP winkel. Verder niets.
 

DeletedUser385

ben ik enige die t eigenlijk helemaal niet erg vind dat de update niet doorgaat :p
 
ben ik enige die t eigenlijk helemaal niet erg vind dat de update niet doorgaat :p

Nee hoor, ik vind het ook helemaal niet erg, omdat het me een enorm gedoe leek met zeurende mensen die alle items willen en bovendien vind ik het enorme verspilling van bijvoorbeeld winterbroeken die nu voor 't nut van 1 verdwijnen.
 

DeletedUser15117

Dit werkt met bijna alle voorwerpen afgezien van een paar zeldzame voorwerpen.

En sinds wanneer is een grijzen wollen riem zeldzaam? Evenals zo ongeveer alle kleding onder lvl 20, hadden ze er wel ff mogen bijvertellen. Nu zit ik met 243 van die riemen :hmf:
 
En sinds wanneer is een grijzen wollen riem zeldzaam? Evenals zo ongeveer alle kleding onder lvl 20, hadden ze er wel ff mogen bijvertellen. Nu zit ik met 243 van die riemen :hmf:

Haha :D
Ik ben het wel met je eens dat het lastig is, zeker omdat iedereen (iig ik) de presentaties willen. Als je dat gewoon doet, is 't extreem duur. Daarom hebben ze die kleine uitgesloten vermoed ik. Jammer vind ik het ook wel ja :(
 

DeletedUser9673

Pc helemaal opgeschoont om te gaan genieten van deze update.
Denk alleen dat ik wat rekeningen naar immo stuur, want elke keer als ik ook maar iets wil aanklikken, ben ik verplicht om OF F5 te klikken, OF apart afmelden en weer opstarten. Ik hou me nog in, maar er gaan hier binnenkort wat ramen sneuvelen.
Als je dan iets update, zorg dan dat het goed werkt!!!
Ik weet dat je hier niet mag schelden, dus zal het netjes houden.
PRUTSERS!!!
 

DeletedUser15117

Ik denk dat hij geen melding krijgt, maar dat bijvoorbeeld de aangeboden voorwerpen op de markt niet laden. Daar had ik gisteren ook last van, scriptjes uitzetten helpt daartegen.

Edit: Plaatjes toegevoegd voor de lege schappen, veroorzaakt door scripts.

img
img
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pc helemaal opgeschoont om te gaan genieten van deze update.
Denk alleen dat ik wat rekeningen naar immo stuur, want elke keer als ik ook maar iets wil aanklikken, ben ik verplicht om OF F5 te klikken, OF apart afmelden en weer opstarten. Ik hou me nog in, maar er gaan hier binnenkort wat ramen sneuvelen.
Als je dan iets update, zorg dan dat het goed werkt!!!
Ik weet dat je hier niet mag schelden, dus zal het netjes houden.
PRUTSERS!!!

Blijft een spelletje he :p
 
Bovenaan