• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

upgraden

DeletedUser15117

Momenteel is het maximumlvl 5, dan heb je als ik het even snel schat zo'n 50% meer. Dat is alleen maar de toename wat je van kleding krijgt, setbonussen worden niet hoger (momenteel geven geüpgrade setitems helemaal geen setbonussen), je krijgt geen extra vaste ap en vp, dus de werkelijke toename van lp of bouwen zal nog minder zijn dan dat. Als ik mijzelf als voorbeeld neem, zou ik niet verder komen dan 6,5%. Daarvoor heb je dan wel 243 keer elk voorwerp nodig. Je hoeft dus niet bang te zijn voor mensen met 40k lp.
 

DeletedUser

Het ligt grotendeels aan het voorwerp wat je gaat upgraden hoe groot de daadwerkelijke bonus is.

Een blauwe cavalerie hoed geeft standaard op level 150 b.v. 2 attributen, 22 handelen, stamina en mikken en 23 schieten. Als je dit voorwerp naar level 3 upgrade gaan de stats naar 3 attributen, 29 handelen, stamina en mikken en 30 schieten. Echter kost dit grapje al zo'n 900k.

Overigens werkt de setbonus nu wel bij geüpgradede items.
 
En voor we alle spullen gaan updaten, wil ik wel graag weten of we ze kunnen verkopen, markt

dat kan namelijk nog niet op de beta


en gaan ze straks niet alle puntjes veranderen op sommige items, dan heb je lekker geinvesteerd, heb je er nog geen zak aan!!
 
op beta is het nog steeds tot lvl 999
hier dus ook?

dus dan hebben we over 1 dag mensen die opeens 200000% snelheid hebben?
 
Op de beta is het tot niveau 5, ik verwacht hier ook die limiet. De voorwerpen tot level 999 bestaan inderdaad, maar je kan ze nog niet maken ;)
 

DeletedUser

Om te weten hoeveel het omhoog gaat gewoon 10% elk niveau van de basis stats, dus niv 3 neemt niet 10% van niveau 2 maar van niveau 0 etc.

ook aparte stats zoals bandiet kledij die 0.5 fort bonus geven gaan naar 0.55

btw voor de duel liefhebbers , hoogwaardige colt dragon (lvl 110) niv5 kost 3.875.000$ en heeft 115-240 +16lp , byby gt en howdah
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Om te weten hoeveel het omhoog gaat gewoon 10% elk niveau van de basis stats, dus niv 3 neemt niet 10% van niveau 2 maar van niveau 0 etc.

ook aparte stats zoals bandiet kledij die 0.5 fort bonus geven gaan naar 0.55

btw voor de duel liefhebbers , hoogwaardige colt dragon (lvl 110) niv5 kost 3.875.000$ en heeft 115-240 +16lp , byby gt en howdah

niice :D
ik krijg plots spijt dat ik al die dubbele hoeden en halsbanden van setjes aan de RRH heb verkocht :p (niet allemaal hoor, maar wel natties en zo want die hebben een hoge verkoopwaarde)
Maar kan je Howdah en GT ook upgraden?
 

DeletedUser

ja maar succes om er 3 te vinden en daarna 9 en daarna 27 :p

en als je enger wil dezelfde colt naar niv3 cost 495.000$ en heeft dan 98-208 ongeveer howdah dus
 
heeft nog veel spullen op andere werelden, al swaegerriemen adah etc, ruil die graag tegen spul voor op wereld 7 :p

happy upgraden :laugh:
 

DeletedUser16131

En toen werd het upgraden uitgesteld door negatieve feedback :D hoe typisch
 

DeletedUser4130

Vind het zo slecht nog niet dat het uitgesteld wordt, hopelijk wordt het nog een pak verfijnd :) Enkel jammer dat we moeten wachten natuurlijk.
 

DeletedUser12477

beetje jammer dat ze daar net voor de update mee komen. Daarnaast is dat het enige wat deze update zo goed maakte... Het is toch niet zo lastig om van te voren al te weten of iets wel of niet werkt?
 
Bovenaan