• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

vroeger werd er een tijd genoemd waarbij de update actief werd?
dat is al sinds tijden niet meer gebeurd?
heeft dit een specifieke reden of ligt dit aan de activiteit van de cm en aanwezigheid van deze?
Ik denk niet dat dat aan Kleiduif ligt. Op .net staat er ook geen tijd meer bij de updates dus lijkt mij gewoon nieuw beleid vanuit Innogames zelf.

Maar inderdaad, waar blijft de update en waarom was de update überhaupt aangekondigd voor de regulieren servers als er nog zoveel problemen lijken te zijn na een (in mijn ogen) veel te korte public beta fase? Waarom zo'n grote update niet even wat langer testen in de public beta en/of eventserver zoals Nehe ook al voorstelde?

Er wordt gezegd dat er "jaren" aan deze update is gewerkt en het lijkt mij een hele leuke update, maar waarom zou je het dan zo op het einde verpesten door te weinig te testen? Dit afraffelen is gewoon zonde van de update die waarschijnlijk enorm goed ontvangen zou worden als er wat meer mee was getest. Die 1 of 2 weken langer wachten maken echt niets meer uit op zo'n lange ontwikkelingsfase, dat zouden mensen echt wel begrijpen.

Door de update zo snel aan te kondigen en er daarna op terug te moeten komen worden er alleen maar frustraties opgewekt bij de spelers die zitten te wachten op de update.
 
zo'n grote aanpassing aan het spel en dan een week testen op beta?
terwijl beta eigenlijk ook gewoon een reguliere server is geworden?
trail of tears had gewoon open moeten zijn of blijven om daar bijvoorbeeld de update te testen
dat hadden ze op alle comms kunnen doen met een event server
en daarna diverse buggs of fouten op aanpassen
ik denk dat heel veel spelers op die servers zouden gaan rommelen om te testen
maar zoals gewoonlijk? inno denkt niet echt ver vooruit
dat zien we elke keer weer met bugs die doorstromen naar reguliere servers terwijl het allang bekend was op beta
inno's beleid blijkt alweer te falen..... helaas
 
het beleid van inno en dit gerommel?
verwachtbaar en niets nieuws
wat me het meeste stoort nu?? is dat de spelers ook niets te horen krijgen van hun eigen cm???
dat vind ik dan weer schandalig
 
6wn9yg.jpg
 
De update is inderdaad helaas weer een dag uitgesteld. Er zijn wat fouten in het updatesysteem die moeten worden opgelost. We hopen dat hij morgen echt komt, we houden jullie op de hoogte :) . Excuses voor het ongemak!
 

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Ook ik ben helaas afhankelijk van InnoGames voor dit soort communicatie. Zolang ik niks te horen krijg, kan ik helaas ook niks communiceren. Voor nu staat de update zoals al eerder aangegeven gepland voor morgen. Zodra ik het bericht lees, zal ik altijd direct de informatie met jullie delen. Echter ben ik niet 24/7 bereikbaar voor zaken voor The West/InnoGames.

Voor wat betreft de tijdstippen, er is voor gekozen om een tijdstip niet meer te communiceren. Dit aangezien het meer tijd geeft voor het uitrollen van de update. Als het niet uit komt in de ochtend, dan hebben ze daar ook de middag de tijd voor. Daarnaast wil de doorlooptijd ook nog wel eens verschillen. Op deze manier wordt voorkomen dat jullie denken dat de update er in de ochtend al is, maar er uiteindelijk pas laat in de middag is. Ik zal nog een keer navragen of we weer een (verwacht) tijdstip kunnen communiceren, maar denk niet dat ik daar een reactie op krijg dat dit zal worden gedaan.
 
snap ik helemaal
maar kan jij niet met inno communiceren om 12 uur bijvoorbeeld over de status van de update?
of 1-2 andere tijdstippen op de dag?
want ik denk dat inno een stuk trager is met doorgeven dan dat je het zelf even vraagt?
normale updates hoor je toch bijna niemand over, maar dit is toch een redelijke game-changer
vandaar dat veel spelers in de wacht staan voor de update :p
 

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
De vraag wordt meerdere dagen per dag in onze gedeelde chat gesteld, maar telkens werd er aangegeven dat de update die dag nog zou komen. Pas om 10 over 5 kwam het bericht dat er toch is gekozen om de update die dag niet uit te rollen en met een dag uit te stellen. Als ik dan thuis aan het werk ben zal ik altijd snel het bericht plaatsen, maar helaas zijn er ook dagen dat ik naar kantoor moet waarbij ik hoop om 5 uur in de auto te zitten. Dan duurt het vervolgens wel even voordat ik thuis ben. Zit ik niet om 5 uur in de auto, dan heb ik problemen op mijn gewone werk en dan komt InnoGames later :)
 
Bovenaan