• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

heeft de verbetering aan de forumregistratie nog invloed op de al bestaande forumaccounts? Dat je bijvoorbeeld nog extra informatie kan toevoegen, of dat nieuwe spelers alleen die extra informatie hebben?
 
heeft de verbetering aan de forumregistratie nog invloed op de al bestaande forumaccounts? Dat je bijvoorbeeld nog extra informatie kan toevoegen, of dat nieuwe spelers alleen die extra informatie hebben?
Op de forumregistratie pagina komt een extra checkbox om aan te vinken.
Iets in de trend van: "Ik accepteer de voorwaarden. Het privacy beleid is "hier" te vinden"
("I accept the Terms and Conditions. You can find our Privacy Policy here. " is wat er op de beta server al is toegevoegd.)

Op bestaande forumaccounts heeft het dus geen invloed.
 
Achtergrond werk
Op de achtergrond zijn een aantal zaken voorbereid voor grotere veranderingen in de toekomst. Binnenkort zullen we meer informatie delen!

levels omhoog..??
 
Nee Elvis. Staat al op beta. Had wel verwacht dat je dat in de gaten had gehouden. Iedereen krijgt een downgrade terug naar lvl 1. Is een grote verandering.
 
En er zijn opeens ook weer tarwe aren te vinden...

[report=3929641085112cd79]Arbeidsrapport: Affiches ophangen[/report] Huachuca
 
word tijd dat ze al die herhaalbare opdrachten uit het spel tieften
er is elke keer wel wat met die opdrachten
 

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
De oktoberfest opdrachten zullen vanaf morgen weer beschikbaar zijn. De tarwe aren en de oogstfeest opdrachten heb ik nog geen duidelijkheid over. Zodra ik daar meer informatie over heb laat ik het weten.
 
Speciale opdrachten
We introduceren een opdrachtengroep die speciale opdrachten bevat voor hogere level spelers.

level 150 dus en niet hogere...wat zou duiden op meerdere hoge levels
 
Bovenaan