• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

Hebben de mods enig idee wanneer er nog eens iets georganiseerd zal worden op de eventwereld? Zodat we toch nog eens kunnen aanvoelen hoe een "actieve" wereld is.

Eventueel weer een fortgevecht competitie, burgeroorlog, .. Rewards hoeven niet eens hoog te zijn. Mensen zullen al blij zijn als er een fg is met meer dan 20 deelnemers
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Hebben de mods enig idee wanneer er nog eens iets georganiseerd zal worden op de eventwereld? Zodat we toch nog eens kunnen aanvoelen hoe een "actieve" wereld is.

Eventueel weer een fortgevecht competitie, burgeroorlog, .. Rewards hoeven niet eens hoog te zijn. Mensen zullen al blij zijn als er een fg is met meer dan 20 deelnemers

Lijkt nu niet heel praktisch. Na veel fortgevechten voor het afgelopen Dag van de Dood evenement zou zo'n evenement waarschijnlijk dwars door de feestdagen lopen.
Tenzij ze weer iets van een 2 weekse speedwereld willen organiseren of iets in die trend.
 
Lijkt nu niet heel praktisch. Na veel fortgevechten voor het afgelopen Dag van de Dood evenement zou zo'n evenement waarschijnlijk dwars door de feestdagen lopen.
Tenzij ze weer iets van een 2 weekse speedwereld willen organiseren of iets in die trend.

Volledig akkoord met je. Het hoeft natuurlijk niet voor binnenkort te zijn, eventueel ergens in januari, al dan niet later Het hoeft inderdaad ook geen Burgeroorlog zoals 2 jaar geleden te zijn, in principe zelfs geen focus op fortgevechten echter gewoon iets om de verspreide spelers toch even terug een wereld te gunnen waar actieve spelers even de saloon kunnen over spammen :p

Ik wou gewoon weten of zoiets nog een terugkomst zal maken aangezien het als speler (mijn standpunt dan toch) leuk spelen kan zijn.
 
Zoals Wasa al zegt, tegelijk met het Dag van de Dood event was natuurlijk niet heel handig.. nu komen de feestdagen er al snel weer aan, dus ook niet super handig. Maar ik durf wel te stellen dat de kans dat er nooit meer een event komt op nl12, zeer klein is ;)
 
2 nieuwe items in een kist stoppen die niemand meer koopt? vanwege te slechte drops?
inno logic weer? om verkoop te verhogen van een nutteloze kist?

en worden de cortez en cortina al veilbaar?

blijkbaar wilt inno de kant op om verzamelaars te pushen??
misschien eens die kledingkisten gewoon allemaal veilbaar maken, daar kan je nog wat aan verdienen

tevens geeft de spoilerlijst alleen een shirt en schoenen aan?? waar is het paard en wapen item dan?
 
Laatst bewerkt:
Die nieuwe opdrachten van Angus zijn dus allemaal recepten inwisselen? Jammer. Angus was wel een leuke nieuwe functie maar dit is niet echt doorgaan op het goede dan..
 

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Wat zouden jullie graag voor nieuwe opdrachten willen zien? Daar ben ik erg benieuwd naar zodat ik dit kan doorgeven aan InnoGames. Is er misschien een verhaallijn waar jullie een vervolg op willen zien? Indien er andere wensen zijn mag er een apart topic worden aangemaakt in dit forum onderdeel. Mogelijk kan InnoGames daar vervolgens verder iets mee doen.
 
Kunnen we misschien beginnen met opdrachten waar we die versterkende spullen kunnen inleveren? Misschien via angus ofzo. Ik ken niemand die die dingen echt gebruikt..

En bij nieuwe opdrachten aub geen avo, by far het grootste gedeelte van de spelers speelt niet graag avo en heeft hier echt een pest hekel aan. Voelt bijna als pesten dat inno deze telkens terug laat komen...
 
Laatst bewerkt:
Kunnen we misschien beginnen met opdrachten waar we die versterkende spullen kunnen inleveren? Misschien via angus ofzo. Ik ken niemand die die dingen echt gebruikt..

En bij nieuwe opdrachten aub geen avo, by far het grootste gedeelte van de spelers speelt niet graag avo en heeft hier echt een pest hekel aan. Voelt bijna als pesten dat inno deze telkens terug laat komen...

Mocht het nog zijn dat het PVE avontuur tegen de beer er was gekomen zou ik mss liever avo's doen. Ik houd sowieso niet echt van PVP elementen. Dus inderdaad zoals het nu is, laat de avo's uit nieuwe opdrachten.
 
Ik dacht dat vandaag de update zou komen, maar zie nu dat Kerstman nog steeds niet veilbaar is. Komt de update deze keer later op de dag, of is hij verplaatst naar een ander moment?
 
Bovenaan