• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

Bij de aankondiging van het DVDD event staat dat het 3 dagen langer duurt dan vorig jaar, maar vgm duurt het nu zelfs een dag korter.. kan dat even hersteld worden? :)
 
sorry om te zeggen
maar kan kroenuh niet gewoon ergens anders het spel gaan bevuilen???
matches vertalen als koppelaar??? dan heb je totaal geen enkele interesse in het spel
en behoor je al helemaal geen cm te zijn
 
De vier Opdracht pompoenen zullen ook beschikbaar zijn in de shop.
Waar exact vind ik die pompoenen in de shop ????
Foutje ???
 
Van zodra ik genoeg pompoenen van 1 soort heb om een opdracht te aanvaarden en ik aanvaard die, verdwijnen ze uit mijn inventaris en dan kan ik de opdracht niet meer zien. Is dat normaal? :p
Op Jicca heb ik daardoor wel het spook kunnen vinden maar heb plots 0 van de bijhorende pompoenen.
EDIT: heb gehoord dat dit normaal is - ok dan :p
 
Laatst bewerkt:
Van zodra ik genoeg pompoenen van 1 soort heb om een opdracht te aanvaarden en ik aanvaard die, verdwijnen ze uit mijn inventaris en dan kan ik de opdracht niet meer zien. Is dat normaal? :p
Op Jicca heb ik daardoor wel het spook kunnen vinden maar heb plots 0 van de bijhorende pompoenen.
EDIT: heb gehoord dat dit normaal is - ok dan :p
Dat is het idee ja, als je 3 pompoenen van hetzelfde type hebt, verschijnt de opdracht. Als je de opdracht aanneemt worden de pompoenen ingenomen en heb je dus nog 3 nieuwe pompoenen van dat type nodig om de opdracht af te sluiten.

Je kan de Opdracht dan nog wel zien via de "opdrachtenboek" knop meteen onder "vaardigheden" en zoals je al zei intussen de andere opdrachtvereisten voltooien ookal heb je nog niet 3 nieuwe pompoenen van dat type.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil nu meer pompoenen kunnen krijgen omdat 24 pompoenen al nodig zijn voor de opdrachten. #CorruptePompoen.

Anc jij als president TW. Regel het!
 
Bovenaan