• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

Alvast vooruitlopend op de komende aankondiging (die er al is op beta en .net).

Volgens het beta forum komt er weer een Lucille's (en zomergeest) Sale aan. Hierin komt ook de befaamde Zomerset in de sale. Deze Sale zou van 27 tot 29 oktober lopen. Dit is dus tegelijk met de opening van onze nieuwe wereld, Jicarilla.

Zomergeest is een set met ontzettend veel weerstand (+280 weestand totaal op 3 delen) met best goede stats. Op een nieuwe wereld zou dit de fg's compleet verpesten omdat men vrijwel niet door die weerstand heen zal kunnen komen. Iedereen die deze set zou hebben kan dan dus vrijwel eindeloos veel vangen omdat er vrijwel geen dmg gedaan wordt.

Persoonlijk ben ik van mening dat dit de fg's op de nieuwe wereld onspeelbaar zou maken, en daar ben ik niet alleen in. Zomergeest op Jicarilla zou zou eeuwig zonde zijn van de nieuwe wereld.

Mijn voorstel is om de Sale alleen op nl18 (Jicarilla) niet beschikbaar te maken. Hierdoor zullen de fg's daar gewoon speelbaar blijven. Dit is ook op de Duitse server gedaan met de voetbalset Sale vlak nadat daar een nieuwe wereld was geopend. Die set was overal te koop behalve op die nieuwe wereld omdat het te sterk was op een nieuwe wereld.

Ik hoop dat jullie je kunnen vinden in het bovengenoemde voorstel en de Sale enkel op Jicarilla niet beschikbaar maken.

Een alternatief zou kunnen zijn om enkel de Zomergeest uit de Sale te halen en Lucilles gewoon te verkopen, maar ik weet niet of dit technisch mogelijk is.
 
gewoon de hele sale blokkeren is denk makkelijker?

heb je ook effe een support hierover gedaan?
aangezien leones en kroenuh de enige zijn die dat kunnen volgens mij... en niet regelmatig op het forum echt zitten
maar wel reageren op support tickets
 
Ik heb dit bericht zowel naar support gestuurd als hier gepost idd.
De hele sale blokkeren zal wss niet gebeuren omdat Inno dan flinke inkomsten misloopt. Het is en blijft een bedrijf dus ze moeten toch hun geld verdienen. Op enkel de nieuwe wereld zou moeten kunnen aangezien ze dat op .de ook deden en daar zijn grotere bedragen bij betrokken dan hier op .nl.
 
dat bedoelde ik dus ook jelle.
heb ook effe op beta forum gepost om te klagen :p

elke comm start een nieuwe wereld en gelijk de fg's al om zeep helpen... gaat lekker
 
Ik kan me best vinden in het verzoek om de aankomende sales niet te laten gelden op Jicarilla. Ik ga dit verzoek indienen en mijn best doen, maar kan helaas (nog) niets beloven. Wordt vervolgd.
Is er misschien al een update? Op .net is al enkele dagen bekend dat de Sale niet door gaat op hun nieuwste wereld. Ik neem aan dat dit dan ook bij ons zal gelden?
 
kan niet wachten tot ik met de nieuwe set kan spelen volgende wereld ^.^!

Denk ik dat het een goed idee is voor 't spel? nope. Nu gaan spelers als jelle die binnen een week toch al lvl 100+ zijn daar denk ik niet teveel last van ondervinden vermoed ik. zijn voornamelijk de F2P noobies maar die kunnen sws al niet veel doen dus...? :/

Tbh denk ik dat het nu al wel redelijk laat is om dit nog te veranderen :/ set zou letterlijk binnen paar uur moeten uitkomen :')
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan