• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

Pfff, ik word ontvriend door de opdrachten, ko in 1x, en nu 3x ko. Ik vind het toch een beetje flauw, haat het spel maar niet de speler is mijn motto
 
Pfff, ik word ontvriend door de opdrachten, ko in 1x, en nu 3x ko. Ik vind het toch een beetje flauw, haat het spel maar niet de speler is mijn motto
Effen op de tanden bijten en dat wapenset laten voor wat het is . De duellisten ook wat plezier geven . En je laten ko gaan dan kunnen ze je een tijdje niet meer dueleren . Een event dat voor de meesten van ons niets betekent .
 
hij haalt zijn muntjes en jij zegt dattie het moet laten gaan? :D
als je goed leest is hij juist 1 van die duelisten.
een event dat niets betekent? en dat zeg jij als verzamelaar?
really? :cool:
 
Met plezier wissel ik de wapens die ik verdiend heb met questen in voor die som nuggets, pls make it happen
Absurde prijzen voor een hoogstens mediocre set
 
  • +0.09 Kracht (per Level)
  • +0.06 Handigheid (per Level)
  • +0.09 Beweeglijkheid (per Level)
  • +0.8 Weerstand (per Level)
  • +0.8 Reflex (per Level)
  • +0.8 Ontwijken (per Level)
  • +30% levenspuntenbonus
  • +50% Geld van arbeiden en duels

Klopt die LP bonus op het kledingset? Lijkt me dat dat XP moet zijn.
 
de prijs van deze set is belachelijk, vooral als je ziet dat goede sets als hulpchef, rode voetbal, union of lucille toch aardig wat goedkoper waren.
strax zeurt inno weer dat er niets verkocht is, net als bij dvdd vorig jaar.
als je een set, die eigenlijk niet eens zo goed is, een hoge waarde geeft? niet vreemd dat je niets verkoopt dan
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Zoals reeds eerder aangegeven, houdt dit topic gerelateerd aan updates en vragen/feedback hierover.
 
De rondvraag is een zeer mooie toevoeging aan het spel, hopelijk wordt er effectief iets met de feedback gedaan.
 
Bovenaan