• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

Sorry dat we jouw specialiteit afpakken mastie, het is intussen duidelijk geworden dat jij als enige mag klagen, overal commentaar op mag geven maar dat doe je dan ook letterlijk overal en constant maar "oh wee" wanneer iemand anders een opmerking geeft over het spel. Dan is het helemaal foute boel :p

Eerder gaf jellebie aan dat hij problemen had met de 3 ko's (gebrek aan spelers) van vandaag en wist je het ook weer beter.. Er valt met jou gewoon echt niet te praten en het is jammer dat je dat zelf niet door hebt.
Misschien tijd voor je om terug een forumbreak te nemen? Was hier veel rustiger en aangenamer voor jouw terugkomst.
 
ja je hebt teveel gedueleerd, dus je level is te hoog om de opdracht te doen vanwege te weinig tegenstanders.
eigen schuld dikke bult dus eigenlijk.
zeggen dat ik het niet snap??? is gewoon een erg domme opmerking
Ik duelleer vrijwel alleen voor (forum) opdrachten omdat ik geen plezier haal uit duelleren. Dan haal je al snel een hoger duellvl als je niet geduelleerd wordt en dus ook geen duel ep verliest. Is het zo duidelijk of nog steeds wat lastig te begrijpen voor je?

Feit is gewoon (om deze "discussie" relevant te houden ipv off-topic maar te gaan moddergooien naar elkaar, waar het wel op begint te lijken), op kleinere werelden (met lage bezetting dus) is het gwn veel lastiger om die opdrachten te kunnen halen en mijn vraag aan de mods is of hier iets aan gedaan kan worden.
 
Ik duelleer vrijwel alleen voor (forum) opdrachten omdat ik geen plezier haal uit duelleren. Dan haal je al snel een hoger duellvl als je niet geduelleerd wordt en dus ook geen duel ep verliest. Is het zo duidelijk of nog steeds wat lastig te begrijpen voor je?

Feit is gewoon (om deze "discussie" relevant te houden ipv off-topic maar te gaan moddergooien naar elkaar, waar het wel op begint te lijken), op kleinere werelden (met lage bezetting dus) is het gwn veel lastiger om die opdrachten te kunnen halen en mijn vraag aan de mods is of hier iets aan gedaan kan worden.

Maar Jelle. Je weet toch dat Inno speciaal hiervoor lekkere mysterieuze drankjes van 500 nuggets in de shop heeft gegooid?
 
Het gaat er dus gewoon om dat het wel leuk is om een heel nieuw soort evenement te zien. Echter is dit evenement niet helemaal goed doordacht, geoptimaliseerd en worden er problemen aangekaart. Je kan dus niet zeggen dat een speler KO ligt vanwege zijn speelstijl of welk excuus dan ook.

Bovendien als je 2 dagen op rij (wie weet wat komt er morgen) spelers KO moet leggen, krimpt het aantal mogelijkheden zeer snel. In combinatie met een hoger duellevel wordt het dus zeer moeilijk, of spelers die geen goede duelset hebben, hebben het er ook moeilijk mee.
Een hoger duellevel kan ook voor een probleem zorgen omdat het enorm traag daalt behalve wanneer je zoals bisser zegt, de fantastische drankjes van 500 nuggets/upm gebruikt.

Je zegt het bovendien ook zelf.. Waardoor ik oprecht niet begrijp waar jij het grote probleem van maakt. Of vind je het normaal dat zo'n 75% de set niet kan behalen?
met deze opdrachtlijn kan 75% van het spelersveld al de complete set niet halen met de opdrachten alleen
 
hahaha, door de 2 opdrachten had ik een vette premie op mijn hoofd, leuk dat die geind is

Red Ruby valt flauw. Shanara wint het duel, krijgt 1100 ervaring en 262 duel ervaring. Red Ruby had geen geld bij zich en Shanara wandelt weg zonder geld te stelen. Shanara krijgt een premie van $ 100.000. Red Ruby verliest 101 duel ervaring.
 
dat de opdrachten niet slim gedaan zijn ziet iedereen.
maar die aanvallen op spelers die gewoon het spel spelen??? en daar je punt van proberen te maken?
is gewoon in en in triest.
die forumban waar jullie het over hebben is vanwege "respectloos" zijn zogenaamd.
ik zie hier niet anders van diverse spelers? kunnen die dan ook gelijk even een forumban krijgen.

@ jelle... je zei duellevel 207? die krijg je echt niet vanwege die paar forum duelletjes. die je verdraait aardig de waarheid.

waar deze discussie opeens over ging.... is dat spelers aangevallen werden ipv de slecht doordachte opdrachten.
waar was dat goed voor? iemands activiteit gaat een andere speler totaal niets aan.
dus daar over beginnen omdat je vanwege hun activiteit iets niet zou kunnen doen? misschien zelf actiever worden?
en dan verslaafden,coke gebruikers , no-lifers etc? weer een triest feit dat het spelersveld niet echt slimmer wordt hier.
 
Ik ben het zeker eens met Sjeesje. Mensen werken in real life hard voor hun geld en terwijl wij werken zitten hier verslaafde junkies in de nacht mensen te duelleren. Door mensen als Lotte en Masta die leven van een uitkering en hele dagen achter the west zitten en cocaïne aan het snuiven zijn is het onmogelijk om die opdrachten te doen. Haal ze weg!

Geen gemekker, pep is lekker!
Ik vind dit n hele zware beschuldiging ,kan jij die waarmaken martijn? en dan is natuurlijk rick1 gelijk met zijn duimpje omhoog te vinden.
 
@ jelle... je zei duellevel 207? die krijg je echt niet vanwege die paar forum duelletjes. die je verdraait aardig de waarheid.

Als je je leesbril op zou zetten had je ook gelezen dat ik zei dat ik ook geen duel ep verlies... Ieder duel dat ik dus moest doen steeg mijn duellvl terwijl er vrijwel nooit iets af ging... Als je dat over een lange periode hebt dan stijgt je duellvl tot dit niveau... Heb ik het zo duidelijk genoeg uitgelegd voor je?
 
Is het mogelijk om het maximale aantal prijzen per persoon terug te brengen naar 1?
Dat zal misschien nog enigszins de activiteit verhogen

Nice!

Ik vind dit n hele zware beschuldiging ,kan jij die waarmaken martijn? en dan is natuurlijk rick1 gelijk met zijn duimpje omhoog te vinden.

Ah, de leesbril is kennelijk gevonden. Oh nee, toch niet. Rick1 ken ik niet.
Maar zonder gekheid: gaan mensen zich nu serieus opwinden op alle waanzin die hier door diverse personen geuit wordt? Zucht ^^

Tot slot @Lordwasa : het zou inderdaad beter zijn geweest als de opdrachten met NPC's waren enzo. Naast het feit dat velen duels niet leuk vinden, is het na een KO ook niet meer mogelijk om de dag erna wat te doen. Op die manier mis je wel erg veel munten. Wellicht kan je dat bij de feedback, voor zover nog niet reeds verzonden, vermelden! :)
 
off topic reageren met een quote van iemand anders die hier totaal niets mee te maken heeft?

beginnen over anderen hun "waanzin" terwijl jij bert10 en kraters niet anders deden voorheen? erg hypocriet

tevens zeuren of klagen over de opdrachten hier heeft totaal geen nut, doe dat op .net of .com want .nl is doodlopend, dat is in de jaren wel gebleken.
alsook heb ik al diverse keren gehoord dat de munten in de shop zouden komen??? indien dat zo is? slaat al deze commotie weer lekker nergens op
 
Nu El Dorado officieel gesloten is, is het bijna aan Fairbanks veronderstel ik, enig idee wanneer hier meer informatie over komt?
 
Dat is niet waarschijnlijk. Op de beta is dat gedaan omdat er een groot gebrek was aan opdrachtvoorwerpen doordat ze de eerste dag niet aanwezig waren in het graan. Hier zouden voldoende voorwerpen aanwezig moeten zijn om iedereen te voorzien.
 
Bovenaan