• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

update v2.129 is geweest... maar hoe zit dat met die nieuwe opdracht? want die grijze cowboyhoed [item=42078000] schijnt dus niet te werken?
 
De vereiste is inderdaad aangepast naar een edele stofhoed, hoewel de opdracht op dit moment niet beschikbaar is.
 
Dat klopt masta het is inderdaad een oude opdracht.
De opdracht is waarschijnlijk weer beschikbaar rond Pasen aangezien je paaseieren krijgt na het voltooien van de opdracht.
 
Volgens mij zit er een fout in de kledijsetbonus van Paul revere. In game staat er 110% geld/slagingskans terwijl op het forum aangekondigd was dat het slechts 70% van beiden moest zijn. Bij de setbonus zit ook een verschil met de extra arbeidspunten dan wat er aangekondigd is op het forum.
Wat is nu de correcte setbonus?

Edit: ik heb op .net forum gekeken en daar staat wel 110% slagings/geld. Er zal dus een foutje staan in onze aankondiging van het onafhankelijkheidsevenement.
 
Laatst bewerkt:
de droprate lijst klopt niet?
volgens de lijst hebben de quest items een droprate van 5,5% ?

ik krijg net te horen via support beta dat dat 22% is?
en dat terwijl ik niet genoeg quest items gekregen hebt op beta.
dus 22% klopt totaal niet want dan zou ik zelfs logischerwijs over moeten houden.
hoe zit dat nu?
 
de opdrachtitems zullen wel veilbaar worden volgens de aankondiging (hoewel ze dit nu nog niet zijn) dus het zal wel genoeg zijn denk ik
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
De precieze datum voor de volgende update is nog niet bekend maar ik verwacht van wel.
 
Kunnen jullie aub die one-hit overwinningen bij de opdrachten weghalen? Dit zorgt er voor dat de grootste The-West verslaafden, die in hun leven enkel iets in The-West kunnen bereiken, om 4 uur in de nacht komen duelleren zodat je niet eens een kans krijgt om die opdracht af te ronden.
Bij voorbaat dank
 
Bovenaan