• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

DeletedUser17010

Update 2.119
We hebben enkele shopsets op jullie verzoek verbeterd.

Hier heb ik geen verzoek voor ingediend. Graag een linkje naar de verzoeken voor de verbetering van de shopsets met de motivatie waarom juist dit prioriteit heeft.

Waar ik wel om gevraagd heb is verbeteren van het scherm van het stadhuis zodanig dat het uitbouwen van de kerk bovenaan in het scherm zit ipv onderaan zodat je op je mobiel fatsoenlijk kan uitbouwen.

Waar ik ook om gevraagd hebt is om via de markt met vrienden te kunnen handelen zodat je je geen zorgen hoef te maken dat 'iedereen' die dingen kan kopen die je voor hen op de markt zet.

Ik kan niet wachten tot die verzoeken gehonoreerd worden. :)
 
Update 2.119


Hier heb ik geen verzoek voor ingediend. Graag een linkje naar de verzoeken voor de verbetering van de shopsets met de motivatie waarom juist dit prioriteit heeft.

Je bent niet de enige die voorstellen indient nee, maar het is niet te bedoeling dat we bij iedere spelupdate laten zien wie dat idee had ingediend en met welke motivaties. De setjes die nu een verbetering hebben gekregen zijn al redelijk oud en hebben over tijd hun gebruikswaarde verloren, dus werd ergens wel tijd om er iets aan te veranderen.

Waar ik wel om gevraagd heb is verbeteren van het scherm van het stadhuis zodanig dat het uitbouwen van de kerk bovenaan in het scherm zit ipv onderaan zodat je op je mobiel fatsoenlijk kan uitbouwen.

Waar ik ook om gevraagd hebt is om via de markt met vrienden te kunnen handelen zodat je je geen zorgen hoef te maken dat 'iedereen' die dingen kan kopen die je voor hen op de markt zet.

Ik kan niet wachten tot die verzoeken gehonoreerd worden. :)


Waar precies heb je die voorstellen gedaan dan buiten hier nu? Als je wil, kan je in dit Subtopic die ideeën plaats (graag een apart topic per idee) zodat anderen er beter op kunnen reageren en het doorgegeven kan worden.
 
Ik kan niet wachten tot die verzoeken gehonoreerd worden. :)

Zolang een voorstel geen (of niet meteen) geld op brengt voor Innogames kan je nog lang wachten... Is uit deze update nog maar eens gebleken. Set waarden aanpassen van shopsets kan wel klaarblijkelijk meteen, maar Spiritset bonus fixen, wat wel in de beta zou gefixt moeten zijn, is hier niet meteen doorgevoerd. Ik heb weinig technische kennis erover, maar lijkt me toch exact dezelfde operaties om te doen? Achjah, prioriteiten... :p
 

DeletedUser17010

Je bent niet de enige die voorstellen indient nee, maar het is niet te bedoeling dat we bij iedere spelupdate laten zien wie dat idee had ingediend en met welke motivaties. De setjes die nu een verbetering hebben gekregen zijn al redelijk oud en hebben over tijd hun gebruikswaarde verloren, dus werd ergens wel tijd om er iets aan te veranderen.

Dag ancoonbar, ik ontken niet dat de setjes redelijk oud zijn en aan een verbetering toe zijn. Dat is ook het punt niet. In de aankondiging wordt beweerd dat deze upgrade is gedaan 'op verzoek van jullie'. Het minste wat ik vraag is een link naar de aanvraag zodat ik die bewering kan verifiëren. Zoals je aangeeft is er een subtopic waar je je ideeën in kan posten en ik ben daar doorheen gelopen tot juli 2015 en ik zie het verzoek van aanpassing van eerder genoemde setjes daar echt niet tussen staan.
Daarnaast worden mijn verzoeken of van de hand gewezen of inderdaad word ik doorverwezen naar dat subtopic dus ik ben nieuwsgierig naar de beweegredenen om dit wel verzoek in te willigen en daarnaast ook hoeveel spelers dit ingediend hebben.

Waar precies heb je die voorstellen gedaan dan buiten hier nu? Als je wil, kan je in dit Subtopic die ideeën plaats (graag een apart topic per idee) zodat anderen er beter op kunnen reageren en het doorgegeven kan worden.
Dit is altijd via support gegaan. Kerk: juli 2017 | Markt: maart 2018 maar dat is verder niet relevant voor dit topic.

@Kroenuh graag een reactie voor 2 maart 2020; 20:00
 
Hoi Freddy,
Zoals je zelf ook al aangeeft worden sommige verzoeken inderdaad via support ingestuurd, ookal is hiervoor het forumonderdeel 'ideeën en suggesties' bedoeld. Support tickets zullen nooit openbaar worden gemaakt, dus wanneer iemand iets via deze weg heeft ingestuurd zal je dat nergens kunnen terugvinden in verband met privacy redenen. Daarnaast wil ik je er graag op attenderen dat je niet de enige bent die the-west speelt, er zijn vele speler, verspreid over tientallen taalversies. Persoonlijk heb ik niet de kennis om al deze forums te lezen (en te onthouden wat waar stond). Ik zou zeggen, als je wilt weten wie het, wanneer voorgesteld heeft... voel je vrij om alle taalservers af te zoeken en elk topic die er ooit is gemaakt na te kijken, maar ik denk dat dat onmogelijk is om te doen... dus helaas het topic waarna je opzoek bent ga je waarschijnlijk niet vinden, het is niet anders.

Terugkomend op jouw suggestisch:
Ik zou adviseren om ze in het vervolg via het forum door te geven zodat medespelers ook gelijk kunnen aangeven of ze het een goed idee vinden of niet... En probeer te onthouden dat er dagelijks ideeën worden ingestuurd, lang niet alle ideeën zullen worden gehonoreerd. Daarnaast zijn er ook regelmatig ideeën van verschillende spelers die juist het tegenovergestelde verlangen, iedereen altijd tevreden houden en alle ideeën honoreren is daardoor helaas geheel onmogelijk.
 
Je bent niet de enige die voorstellen indient nee, maar het is niet te bedoeling dat we bij iedere spelupdate laten zien wie dat idee had ingediend en met welke motivaties. De setjes die nu een verbetering hebben gekregen zijn al redelijk oud en hebben over tijd hun gebruikswaarde verloren, dus werd ergens wel tijd om er iets aan te veranderen.




Waar precies heb je die voorstellen gedaan dan buiten hier nu? Als je wil, kan je in dit Subtopic die ideeën plaats (graag een apart topic per idee) zodat anderen er beter op kunnen reageren en het doorgegeven kan worden.

Letterlijk alles wat geen setje is heeft zijn gebruikswaarde ook verloren.... enkel voor een nieuwe wereld is dit slechts tijdelijk bruikbaar, tot er setjes komen.

Ik snap best dat je ook trash moet hebben in een spel, maar de afstand is zo ver van elkaar af :D
 
Ik ben nu toch eens benieuwd welke gek er verantwoordelijk is voor die gigantische nuggetbedragen voor sets die het niet waard zijn

Carnavalset => 1,5k nuggets
Eenzame cowboy => 2k nuggets
deze 2 sets zijn geen fluit meer waard

en de individuele prijzen van de geluksklaverset?

mag ik er op wijzen dat de voetbalset betere bonussen heeft en nog geen vierde van deze prijs bedroeg?
 
Laatst bewerkt:
Leuke nieuwe update hoor. Maar worden die sets nu veilbaar of betekent verhandelbaar dat je ze aan de rrh kunt verkopen ^^
 
Leuke nieuwe update hoor. Maar worden die sets nu veilbaar of betekent verhandelbaar dat je ze aan de rrh kunt verkopen ^^

Items settings



Some set or quests items you can not sell to the trader. We changed settings of 481 items:

rrh dus, er staan ook vele sets tussen die al een hele tijd veilbaar zijn. dus je had het kunnen weten :p
 
Ah jammer, totaal nutteloos is het dan dus. Ik had zelf een aantal sets maar gecheckt en die waren toevallig allen niet veilbaar.
 

DeletedUser16801

Wat gezellig allemaal, tijd om de nuggets van speed gonzales te claimen :p
 
Bovenaan