• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

Tijdslimiet van handwerkopdrachten is verwijderd op jullie verzoek

dit is een hele verbetering met die nieuwe recepten.

of de update is er niet geweest....of hij is niet gelukt want de Tijdslimiet van handwerkopdrachten is er nog steeds..!!
 
Laatst bewerkt:
Tijdslimiet van handwerkopdrachten is verwijderd op jullie verzoek

dit is een hele verbetering met die nieuwe recepten.

of de update is er niet geweest....of hij is niet gelukt want de Tijdslimiet van handwerkopdrachten is er nog steeds..!!

Ik denk dat het hier gaat om een mix-up ,
Met handwerkopdrachten wordt bedoeld de 4 opdrachen die (voor elk craftberoep ééntje) voorzien zijn , niet om het craften en de wachttijd van 2 craftitems die voor elk beroep hetzelfde zijn .

De tijdlimiet voor de handwerkopdrachten verwijderen was een goeie beslissing , sommige opdrachten waren niet uit te voeren op de manier waarop ze eerst voorzien waren ,al zeker niet op NL . Dus tumbs up voor die beslissing !!

Wat ik niet begrijp is dat handwerkpunten zijn verhoogd tot 850 en je tot maximum 826 raakt (ook al heb je elk nieuw recept) Komt hier een oplossing voor of heb ik ergens wat over het hoofd gezien ?
 
Of de update geweest is of niet, is inderdaad onduidelijk. De post is van 3 december 2018, dus de volgende dinsdag is dan 4 december 2018 en dat is al lange tijd geleden.

http://prntscr.com/pjw430
Update is er zo te zien nu, de 144h timer voor de craft opdrachten is nu weg.


Wat ik niet begrijp is dat handwerkpunten zijn verhoogd tot 850 en je tot maximum 826 raakt (ook al heb je elk nieuw recept) Komt hier een oplossing voor of heb ik ergens wat over het hoofd gezien ?

Voor nu is 826 inderdaad het hoogste wat je kunt bereiken, zie die 850 maar als een hint dat er ooit nog eens een nieuw recept komt waarmee je op lvl 850 kunt komen.
 
Laatst bewerkt:
Update is er zo te zien nu, de 144h timer voor de craft opdrachten is nu weg.

Voor nu is 826 inderdaad het hoogste wat je kunt bereiken, zie die 850 maar als een hint dat er ooit nog eens een nieuw recept komt waarmee je op lvl 850 kunt komen.

@ ancoonbar Het was niet echt rocket sience om dat te achterhalen , ik gaf enkel aan dat er nergens enige melding van wordt gemaakt hoe dit komt , of wat er gaat gebeuren (wat ik persoonlijk vreemd vind) :D

Tijdslimiet van handwerkopdrachten is verwijderd op jullie verzoek

of de update is er niet geweest....of hij is niet gelukt want de Tijdslimiet van handwerkopdrachten is er nog steeds..!!

@ Elvis
http://prntscr.com/pke4nb Het zelfde hier.(normaal volgens mij)
Er staat duidelijk handwerkopdrachten , er wordt niet gepraat over de restrictie van 2 van de zaken (4 dagen en 7dagen) die je kan craften...
Nog een keer ... volgens mij gaat het om de tijdslimiet die op de beroepenopdrachten stonden (4 opdrachtlijnen , voor elk handwerkberoep ééntje) helemaal niet om het craften zelf ( zoals hierboven reeds aangehaald)...
 
Laatst bewerkt:
Leuk, die nieuwe migratieroutes. Zoveel veranderingen, en toch zijn jullie er perfect in geslaagd om ervoor te zorgen dat ik gedwongen zal zijn nog een account op te geven, Colorado. Hoe krijg je het voor elkaar?
 
Ik heb net gezien dat het uniek item (bevroren revolver) van Black Friday op de markt is gekomen en ik vroeg me af, is er geen mogelijkheid om iets te doen met het geld dat eraan uitgegeven wordt? Sommige bedragen zullen namelijk best hoog oplopen en het is zonde dat het zomaar uit het spel verdwijnt.

Ik dacht eventueel aan een fortgevecht op awesomia waar het totale bedrag dan verdeeld wordt over alle aanwezige spelers. Op die manier kan de 'rijke' speler de andere helpen terwijl de speler op hetzelfde moment een uniek item rijker wordt. Dit kan dan ook weer voor een mooi gevuld gevecht zorgen, wat op elke wereld wel gewaardeerd wordt.

Het is maar een idee, misschien weten anderen ook nog mooie opties.
 
Je bent niet verplicht daar aan mee te doen .

Wat bedoel je? Ik heb geen flauw idee wat je wilt zeggen :|

Als je bedoelt dat ik niet hoef te bieden op die unieke voorwerpen (wat ik wel ga doen overigens) : dat suggereerde ik dan ook niet. Ik zei zelfs niet dat ik het een slecht idee vond om geld uit het spel te halen. ;)

Als je bedoelt dat The West NL niet hoeft mee te doen aan dit soort Inno-acties: dat zijn ze denk ik wel degelijk verplicht.
 
Bovenaan