• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

DeletedUser16801

@Sjeesje @Wambela

Jullie zijn 6 uurtjes bezig geweest, en hebben er ieder 30 gedaan, dus 5 per uur?! Daarin zit al een verschil, ik had ze zo strak achter elkaar aangezet dat ik alleen om de 3 duels (soms 2 of 4) 20sec niet dueleerde om snel naar lp kleding te wisselen, lp bufje te doen en dan weer naar duel kleding en duels aanzetten. (Ap bufjes kan je gewoon tijdens het duel nemen)
Zelf heb ik 43 duels gedaan, dat waren er genoeg voor mij om ongeveer 140k schade af te schieten, dus mijn gemiddelde heeft iets hoger gelegen dan jullie gemiddelde, meesten van mijn duels waren 3-3,7k, soms 1 van 2k tussendoor (die behoorlijk irritant waren).
Maar vergis je niet jullie zijn 'maar' 5 uurtjes bezig geweest (30x10min). ik was 7 uur en 10 min er mee bezig voordat die ko ging.

Gister had ik er nog 1 ko, had ik 100k afgeschoten, was om 14:12 uur begonnen en om 21:27 was die ko. Dit is iets langer dan 7 uur, en hij ging alleen zo snel ko omdat Lotte ook bezig was, en ook al 40k had afgeschoten. Dus het ligt er gewoon aan welke je aanvalt, of die gm slag/schiet is, juist veel wijkt of voor mikt, ect.


so?
nobody cares....
naja eig ik wel want je bent jezelf flink aan het verdedigen
 
De problemen zouden verholpen moeten zijn, welke problemen ervaar je momenteel nog?
Bij mij werkte alles prima, hoorde wel van anderen dat zij nog iedere ronde fg scherm opnieuw moesten opstarten omdat nadat rondeteller was afgelopen er niks gebeurde.
 
Laatst bewerkt:
de fg update (html5) bevalt me prima..!!

alleen kan ik nu maria niet meer openen in de saloon....op w15 Graceland
 
Laatst bewerkt:
Ik kan momenteel alleen maar inloggen via gsm maar ik slaag er ook niet in om in de saloon sheriff John te openen en ik kan daardoor opdrachten niet afsluiten, is dit gerelateerd met de update?
(Graceland)
 
Laatst bewerkt:
A: Waarom is de broek van de patriot niet veilbaar?
B: Waarom is de jas veilbaar voor 60.000 ipv van 6000?
c: Waarom komt er geen enkele update zonder bugs?

Ow wapens zijn ook al niet veilbaar ook al staan daar wel de prijzen bij....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ow wapens zijn ook al niet veilbaar ook al staan daar wel de prijzen bij....

Van de kleding heb je een vrouwelijke en een mannelijke versie gekregen, terwijl van de wapens- en paardenset maar 1 versie. Aangezien dat een bewuste keuze was, is het aannemelijk dat kleding veilbaar moet zijn terwijl wapen- en paardenset dat niet moeten zijn. Is al vaker voorgekomen bij zulke sets dat ze wel een verkoopprijs hebben terwijl ze niet veilbaar zijn, handig als je ze op een gegeven moment niet meer gebuikt en ze uit je invent wilt verwijderen.
 
Recepten zijn nergens te vinden in de handwerklijst . Heb er ene van de nieuwe gevonden en geactiveerd en er stond duidelijk dat ik het item vanaf nu kon craften . Maar in de handwerklijst nergens te vinden.
 
Heb je misschien een script actief die het craften beïnvloedt? Misschien zal je die dan moeten deactiveren.
 
Welk script bijvoorbeeld

Tw-calc script, bij settings deactiveer: "vervang het normale handwerk vernseter in het menu door het westcalc handwerk venster"
Dan zie je als het goed is een ander handwerk scherm waar dat nieuwe recept wel bij staat. Op het moment zijn deze namelijk nog niet toegevoegd in het script en kan je ze nog niet zien op dat script venster
upload_2019-8-22_21-4-6.png

Edit 23-8-2019
Als het goed is staat er een update klaar voor tw-calc script waarmee je nu dus wel de nieuwe recepten in het handwerkvenster kunt zien in het Westcalc handwerk venster.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan