• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Ik had zelf ook liever de containers op mijn werelden gezien to be fair :p
Wat betreft de duelaccounts is het lastig inschatten hoe sterk ze zullen zijn en hoeveel spelers aanvallen.
Het was niet de bedoeling dat een dergelijk account na 4 goede duels al plat zou liggen.
Elk account heeft 200 attributen gekregen en maximaal 500 vaardigheidspunten, levenspunten niet meegerekend.
Er zijn sterkere en zwakke accounts waarbij de skill zwakkere accounts extra lp hebben gekregen.
Het eerste account is al gesneuveld en de prijs hiervoor uitgedeeld.
Mocht in de komende dagen blijken dat de accounts té sterk zijn, dan zal ik kijken of ik ze qua vaardigheden wat naar beneden kan halen.
 
Ik had zelf ook liever de containers op mijn werelden gezien to be fair :p
Wat betreft de duelaccounts is het lastig inschatten hoe sterk ze zullen zijn en hoeveel spelers aanvallen.
Het was niet de bedoeling dat een dergelijk account na 4 goede duels al plat zou liggen.
Elk account heeft 200 attributen gekregen en maximaal 500 vaardigheidspunten, levenspunten niet meegerekend.
Er zijn sterkere en zwakke accounts waarbij de skill zwakkere accounts extra lp hebben gekregen.
Het eerste account is al gesneuveld en de prijs hiervoor uitgedeeld.
Mocht in de komende dagen blijken dat de accounts té sterk zijn, dan zal ik kijken of ik ze qua vaardigheden wat naar beneden kan halen.

Op de meest recente werelden, Graceland en hoogstwaarschijnlijk ook Hua kan bijna niemand de spelers aan. Daar ben ik overtuigd van.

Blijkbaar is de duellant op wereld 1 nog steeds bezig en heeft hij intussen 38k lp weggeknald. Als dit ook zo is op graceland en hua (en de andere werelden buiten ari en dako) lig ik helemaal strijk aangezien er al amper level 140+ zijn en laat het uit dat ze duel geskilled zijn. Lijkt me best duidelijk dat dit te sterk is?
 

DeletedUser16801

wasa geloof je jezelf nog wel?
dr is iemand die al hele dag door duel doet, 63k lp weggedaan op 1 persoon, vertel me is hoe die nog kan blijven leven?
goeie regeneratie?? lp bufjes ingezet? veel lp?
kortom: gewoon veel te sterk

ahja ik weet niet of nog meer mensen die persoon ook daadwerkelijk aanvallen want al zou dat ook nog het geval zijn zou het wel een beetje erg zijn
 

DeletedUser16801

kan je met een duelteam miss proberen en dan heeft 1 iemand prijs in je duelteam
 
Mag ik eens vragen, hoeveel duels hebben jullie geprobeerd voordat jullie besloten hebben dat het niet ging lukken? En hebben jullie alle 4 de gms uitgetest? En een reskill overwogen/goede duelkleding aangedaan?

Want na wat test duels te hebben gedaan op Dako kwam ik er al snel achter elke van de 4 ik het meeste schade deed, toen heb ik gekeken wat goed ging en wat niet.. (raakte wel, maar heel laag) en heb hier mijn skills op aangepast, daarna ging het wel lekker en 43 duels later (exclusief de testduels) had ik een gm account ko. 43 duels, gedurende 7 en half uur ofzo, dus ook nog een boel generatie wat er intussentijd weer bij was gekomen. Als je hier rekening mee houd, was het met 5 personen waarschijnlijk mogelijk geweest om deze binnen een uurtje ko te schieten, dat valt toch wel mee?
En anders ben ik wel benieuwd wat jullie hadden verwacht, 4 gms met ieder maar 20k lp ofzo? :p
 

DeletedUser16801

geloof me 70k op 1 hele dag van 1 persoon op 1 persoon kan gwn niet
hier zit wat achter.......

en reskill? met handelen verklaar me voor gek maar om een beetje te gaan reskillen voor een paar nuggs en een vuurwerkbag.... (waar je enkel kans op hebt en niet zeker is)
en als je op level 150 met full duelkleding (zelfs geupt) niet eens die kan ko maken, wat is de kans voor een level 100 dan? ;) 0,0000001% met beetje geluk :)

en gefeliciteerd met je overwinning btw ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Was om precies te zijn 74.914 LP dat ik alleen wegklopte (op W1 , slag geskilld) weet niet of er nog door iemand anders is geduelleerd , dat zou het alleen nog erger maken :D dit is te gek om zelfs maar woorden aan te verspillen , 1 keer , nooit meer dit , zeggen en schrijven is niet onmogelijk x.x hoe dan ??
Paar dingen geleerd hieruit , dat wel :p :p :p
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Ik heb de sterkere accounts ietwat verzwakt door het wegnemen van (een deel van de) vaardigheden.
Met de juiste kledij zullen ze overwinbaar zijn, als je duelgeskilled bent, is het uiteraard een stuk makkelijker.
Levenspunten variëren van 40K-100K per karakter, afhankelijk hoe moeilijk zij te verslaan zijn.
Het is nooit de bedoeling geweest om de duels makkelijk te laten zijn of na een paar goede duels(denk aan 4-6k schade in een duel) dat de karkaters al ko zouden liggen.
Het is een principe van een klopjacht waarbij de gelukkige duellist de prijs pakt.

Bij het bekijken van de accounts heb ik gezien dat de helft vd accounts nog niet eens geduelleerd zijn. Misschien zijn dat de makkelijkere accounts wel :o
 
was het met 5 personen waarschijnlijk mogelijk geweest om deze binnen een uurtje ko te schieten

Ik denk dat er op graceland/Hua niet eens 5 personen zijn die ze aankunnen en diegene die het wel kunnen gaan sowieso niet samenwerken.
Je hebt ook reskillen vernoemd maar dat kost uiteindelijk meer dan wat je er uit krijgt?

Ik had inderdaad wel redelijk wat lp verwacht maar geen 100k.. niemand krijgt dat met die regeneratie en hoeveelheid Ap/vp alleen weg.

@Lordwasa jij hebt het over 4 tot 6k schade per duel? Op graceland haalt amper iemand dat op een soldaat tank zonder skills :p
Deze opdracht blijft ook onmogelijk voor lagere levels. Toevallig vormen deze wel de overgrote meerderheid op de laatste werelden.
 

DeletedUser16801

Naja nu net 1 duel van 3,6k gehad.... terwijl ik 700 schiet hoe kan ik dan 5 a 6k halen?
 
Idd , duidelijk niet goed over nagedacht , skillen speciaal ervoor en terug skillen zoals je was geskilld kost 2000 upm , dat is het mij niet waard .
Ook al eens een keer over nagedacht hoe nieuwe mensen hierover denken ?
Als je al pakweg met een lev 100 account een GM PROBEERT te duelleren , ligt ie geheid KO (laat staan nog lagere levels) , die kunnen niet eens meedoen , of wel 1 keer , waarna ze KO liggen :D ) nog iets , de KO tijd is dan ook nog een keer in voege zoals gewoonlijk , na 24 uur mag je er weer uit :D , Pittig zinloos om er als niet duellant aan te beginnen dus .
Dan beter iets zoals eergister met dat fgt,waar prijzen "random" worden uitgedeeld . Dan heeft tenminste iedereen een eerlijke kans , dit was een top initiatief (als het goed is mag het ook gezegd worden)
Ook kreeg ik te horen , het setje waar je mee duelleert is geen aanvalsetje :D lachen dit , alsof ik dat niet wist , enkel ik had niks beters op die wereld waar ik ondanks dat " slechte" setje er toch in slaagde 75 K LP weg te duelleren , rekening houdend , met de 4,5 regeneratie die ook van toepassing is , was dit een nutteloze , zelfs lachwekkende onderneming waar ikzelf een pak bufjes aan ben verloren , krijg ik een refund nu ? :D
Achteraf hoor je op de koop toe dat sommige Gm accounts 100 K LP hebben :D : D :D For real ? Ik snap ook dat het niet de bedoeling is dat die account niet op 1,2,3 KO zijn , maar dit was een er een beetje over ..
Kritiek achteraf is altijd makkelijk , ik weet het .
Ik heb er heel wat uit geleerd , nu te hopen dat CM's het ook meenemen naar de toekomst ... After all , we zijn allemaal mensen , fouten maken hoort erbij , er uit leren ook .
Veel succes nog aan de mensen die het nog willen proberen :) Count me out :D :D :D
 
Laatst bewerkt:
Wat een kattengejank, ga is even jullie best doen met één van de weinige uitdagingen die je überhaupt op dit spel nog kunt vinden. Sjonge, is het weer niet makkelijk genoeg? Alsjeblieft zeg...

Zoals Lord al zegt, het is niet de bedoeling dat zo iemand binnen 1 dag al neer is, waar is de uitdaging anders?

Constructief gezien, lijkt het me logisch dat er twee lagere level NPCs zijn en twee level 150 NPCs. Zo kunnen de noobjes ook farmen. Uiteraard moet het duellevel laag genoeg liggen zodat iemand met 30 levels hoger dat ding niet even snel afslacht. De prijs kan ook veel lager liggen.

En wat is dit gejank met reskill drankjes? Zijn we nu allemaal zo hypocriet dat we niet even bekennen dat we er een stuk of 20 van hebben liggen als je op een juiste moment gebruik gemaakt hebt van spelelementen die niet zo goed in elkaar zaten? Doen we nu alsof we deze drankjes nooit gratis gekregen hebben tijdens events (zelfs als je er hard voor arbeid, kost het geen enkel muntje). Lekker makkelijk zeiken met de volle prijs, goed bezig.


En trouwens, de karakters zijn gewoon heel erg fair verdeeld. Als je als enige op de wereld zo'n account aan het farmen bent, natuurlijk kost het veel tijd en moeite, maar daar zijn deze NPCs natuurlijk niet op ingesteld... Ze zijn erop ingesteld dat meerdere mensen ze per uur aanvallen. Prima verdeling dus naar mijn mening. Als je toevallig 2 tryhards hebt op 1 wereld, dan kost het al de helft van de tijd en onkosten. Dus klaag alsjeblieft niet zeg, man man. Denk wellicht even een klein beetje vanuit een dynamisch oogpunt, in plaats van je eigen egocentrische gemekker.

Danku.
 
@ Jordes , zoals steeds heb je weer eens een keer niet alles gelezen , zit je enkel weer iedereen af te katten met onzin die nergens over gaat , maar dat zijn we ondertussen reeds gewoon van je ;)
 

DeletedUser16801

leuk die nieuwe aanpassing met ko's maar wat nou als je al een 11,5 uur box hebt? :p
 
@ Jordes , zoals steeds heb je weer eens een keer niet alles gelezen , zit je enkel weer iedereen af te katten met onzin die nergens over gaat , maar dat zijn we ondertussen reeds gewoon van je ;)

Kom is met een constructief antwoord dan? Ik heb door je gehele post gelezen, net als die van de rest.

Duid mij nu eens aan wat ik precies mis?
 
Mag ik eens vragen, hoeveel duels hebben jullie geprobeerd voordat jullie besloten hebben dat het niet ging lukken? En hebben jullie alle 4 de gms uitgetest? En een reskill overwogen/goede duelkleding aangedaan?

Want na wat test duels te hebben gedaan op Dako kwam ik er al snel achter elke van de 4 ik het meeste schade deed, toen heb ik gekeken wat goed ging en wat niet.. (raakte wel, maar heel laag) en heb hier mijn skills op aangepast, daarna ging het wel lekker en 43 duels later (exclusief de testduels) had ik een gm account ko. 43 duels, gedurende 7 en half uur ofzo, dus ook nog een boel generatie wat er intussentijd weer bij was gekomen. Als je hier rekening mee houd, was het met 5 personen waarschijnlijk mogelijk geweest om deze binnen een uurtje ko te schieten, dat valt toch wel mee?
En anders ben ik wel benieuwd wat jullie hadden verwacht, 4 gms met ieder maar 20k lp ofzo? :p

Nu hebben wamb en ik voor de eerste KO gezorgd op graceland en zou ik je toch eens willen vragen hoe jij het op je 1tje gedaan hebt.
We waren omstreeks half 4 begonnen en zo'n twintig minuten geleden had wamb Ulysus knock-out, dit heeft ons elk 30 duels (totaal dus 60 duels) gekost en we hebben meer dan 130k schade gedaan.
We hadden beiden goede setjes en wamb deed geregeld 4k schade.

Hoe heb jij dat in je eentje kunnen doen de dag wanneer de accounts beschikbaar waren? Aangezien het bij ons even lang geduurd heeft als bij jou en wij met 2 waren.
 

DeletedUser16801

Nu hebben wamb en ik voor de eerste KO gezorgd op graceland en zou ik je toch eens willen vragen hoe jij het op je 1tje gedaan hebt.
We waren omstreeks half 4 begonnen en zo'n twintig minuten geleden had wamb Ulysus knock-out, dit heeft ons elk 30 duels (totaal dus 60 duels) gekost en we hebben meer dan 130k schade gedaan.
We hadden beiden goede setjes en wamb deed geregeld 4k schade.

Hoe heb jij dat in je eentje kunnen doen de dag wanneer de accounts beschikbaar waren? Aangezien het bij ons even lang geduurd heeft als bij jou en wij met 2 waren.

http://prntscr.com/obt4pv
met polijst en de tactiek max mogelijk
 
@Sjeesje @Wambela

Jullie zijn 6 uurtjes bezig geweest, en hebben er ieder 30 gedaan, dus 5 per uur?! Daarin zit al een verschil, ik had ze zo strak achter elkaar aangezet dat ik alleen om de 3 duels (soms 2 of 4) 20sec niet dueleerde om snel naar lp kleding te wisselen, lp bufje te doen en dan weer naar duel kleding en duels aanzetten. (Ap bufjes kan je gewoon tijdens het duel nemen)
Zelf heb ik 43 duels gedaan, dat waren er genoeg voor mij om ongeveer 140k schade af te schieten, dus mijn gemiddelde heeft iets hoger gelegen dan jullie gemiddelde, meesten van mijn duels waren 3-3,7k, soms 1 van 2k tussendoor (die behoorlijk irritant waren).
Maar vergis je niet jullie zijn 'maar' 5 uurtjes bezig geweest (30x10min). ik was 7 uur en 10 min er mee bezig voordat die ko ging.

Gister had ik er nog 1 ko, had ik 100k afgeschoten, was om 14:12 uur begonnen en om 21:27 was die ko. Dit is iets langer dan 7 uur, en hij ging alleen zo snel ko omdat Lotte ook bezig was, en ook al 40k had afgeschoten. Dus het ligt er gewoon aan welke je aanvalt, of die gm slag/schiet is, juist veel wijkt of voor mikt, ect.
 
Bovenaan