Hoi Freddy,
Zoals je zelf ook al aangeeft worden sommige verzoeken inderdaad via support ingestuurd, ookal is hiervoor het forumonderdeel 'ideeën en suggesties' bedoeld. Support tickets zullen nooit openbaar worden gemaakt, dus wanneer iemand iets via deze weg heeft ingestuurd zal je dat nergens kunnen terugvinden in verband met privacy redenen. Daarnaast wil ik je er graag op attenderen dat je niet de enige bent die the-west speelt, er zijn vele speler, verspreid over tientallen taalversies. Persoonlijk heb ik niet de kennis om al deze forums te lezen (en te onthouden wat waar stond). Ik zou zeggen, als je wilt weten wie het, wanneer voorgesteld heeft... voel je vrij om alle taalservers af te zoeken en elk topic die er ooit is gemaakt na te kijken, maar ik denk dat dat onmogelijk is om te doen... dus helaas het topic waarna je opzoek bent ga je waarschijnlijk niet vinden, het is niet anders.
Terugkomend op jouw suggestisch:
Ik zou adviseren om ze in het vervolg via het forum door te geven zodat medespelers ook gelijk kunnen aangeven of ze het een goed idee vinden of niet... En probeer te onthouden dat er dagelijks ideeën worden ingestuurd, lang niet alle ideeën zullen worden gehonoreerd. Daarnaast zijn er ook regelmatig ideeën van verschillende spelers die juist het tegenovergestelde verlangen, iedereen altijd tevreden houden en alle ideeën honoreren is daardoor helaas geheel onmogelijk.