• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

Ik ga het navragen. Meestal komen de items een dag beschikbaar nadat de opdracht beschikbaar is gekomen. Dit aangezien het meestal een handmatige actie is om de shop aan te passen.

Je hebt wellicht gezien dat er wat tijd is verstreken sinds de laatste update. Er is een reden voor deze aanpassing.

ja dat de hoofddev gestopt is bij inno
maar daar wordt niets over gezegd?
volgens mij een grote reden dat updates nu langer duren
maar dat zie ik nergens in het bericht
:cool:

Op dit moment staat de update naar versie 2.255 gepland voor dinsdag 28 oktober.

volgende keer datum aanpassen? want oktober is al even voorbij

Ligt het aan mij of wordt er steeds minder moeite gedaan om de aankondigen naar (goed) Nederlands te vertalen? Hieronder een paar voorbeelden uit het laatste updatebericht:

"We hebben een nieuwe retargeting voor offliners. Vanaf nu kun je offliners retargeten door tank of dps. Dit zal helpen bij het verkennen van offline spelers."
Om eerlijk te zijn, geen idee wat hier staat. Iets zou me helpen bij het verkennen van offline spelers?

"Vanaf nu is het mogelijk om spelers die voorheen waren uitgenodigd te verwijderen uit de gang."
Voor mij klinkt dit als een paard in de gang ..

"Wrong item bonus
Xochiquetzal's snake had a wrong bonus. Correct bonus can be found below: "

Hier is niet eens moeite gedaan om te vertalen ..

In de spelregels staat: "Engelse citaten en zinnen kunnen afhankelijk van de context in geschikte situaties worden gebruikt." Geloof niet dat dit een geschikte situatie is gezien het geen citaat is en het niet nodig is om dit soort updates in het Engels te doen op een Nederlandse server ..

Tevens staat er onderaan dat er handwerk recept veranderingen zijn. Een deel in de lijst is een recept, een ander deel een instructie ..

Vraag me af welke spelers nou echt zaten te wachten op die brei aan nieuwe recepten, items, prestaties enz.

Kom ermaar in.

Zijn de nieuwe John/Maria/Henry/Waupee kledingitems wel compleet te krijgen na de 'herverdeling' in de shops? Met maar 3 items per shop heb je aardig wat actieve steden nodig op een wereld en laat het daar nou net aan ontbreken

fout van kleiduif aangezien het op beta er wel bijstaat in changelog

New town shop items

We have created new town shop items for you!
These items will be available in existing shops after the update.
All items can be sold on the market and drop from jobs.

nu is de hele aankondiging gewoon een zooitje, maar goed

Zijn de edele items van John, Henry en Maria wel al te vinden? Of is het weer net zo achterlijk geregeld als de edele kleding van Wappie?

Terug
Bovenaan