leuk die wapensetjes
maar wanneer worden die setjes veilbaar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat zal worden gecommuniceerd zodra dat zal worden aangepast.leuk die wapensetjes
was vroeger nietHoezo laat? de updates worden altijd op een willekeurig moment op de dag doorgevoerd.
Hier zit niet perse een tijdstip aan verbonden.

was vroeger niet
dat is gebeurd sinds inno en teams luier zijn geworden
vertel ook eens waarom die aankondiging er nog niet is?
of ga je nu zeggen dat kleiduif die info nog niet heeft, die andere comms van het weekend al hadden aangezien die wel de aankondiging hebben gemaakt
als je kijkt naar andere comms zie je dat harvest event morgen begint
maar hier op nl nog steeds geen aankondiging of krijgen we die als event al loopt? (alweer)
of werkt zijn google vertaler niet?
zal me weer benieuwen hoeveel fouten er in gaan zitten
zou je een mooie forum prijsvraag van kunnen maken![]()
Update weer eens laat,waarom kan het hier op.nl nou eens nooit optijd beginnen.
Daar kan ik je ook best wel antwoord op geven (ondanks dat ik hier geen verantwoording op hoef te geven). De definitieve tekst is iets voor 10 uur op zondag avond verstuurd. Op dat moment had ik mijn PC al afgesloten en was ik niet meer bezig voor InnoGames. Voor het .net team is het een kwestie van tekst kopiëren en plakken. Op maandag ben ik zelf altijd druk met mijn andere werk, waardoor ik er maandag niet aan toe ben gekomen. Vandaar de de aankondiging vandaag voor jullie beschikbaar was. Daarom hebben jullie de aankondiging vandaag, nog steeds een dag voor het evenement de aankondiging ontvangen.heb je nog niet verteld waarom .net bijvoorbeeld zondag al de aankondiging had en wij elke keer 1 dag van te voren pas?
het zeggen dat we um voor event hebben? dan kan je um ook morgen om 11.55 posten, dan ben je ook het event voor
want geloof niet dat jij de aankondiging later krijgt dan de rest
dus wat is dan de oorzaak?
ik vermoed andere prioriteiten net als toen met kroenuh, die moest hier coma worden zodat hij op elvenar in de leiding kon ergens
Deze komen snel. Zie al de changelog van een aankomende update op de Beta (https://forum.beta.the-west.net/index.php?threads/changelog-2-252.5247/#post-60058). Let op: deze bevat nog de nodige fouten die hopelijk worden gefixt.Moeten er niet ook nieuwe handwerk prestaties komen nu als er 150 meer levels zijn?

die geeft alleen recepten tot 400 of 450 geloof ikzijn die nieuwe recepten ook te kopen via rondreizende handelaar?