• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

Hoezo laat? de updates worden altijd op een willekeurig moment op de dag doorgevoerd.
Hier zit niet perse een tijdstip aan verbonden.

Hoezo laat? de updates worden altijd op een willekeurig moment op de dag doorgevoerd.
Hier zit niet perse een tijdstip aan verbonden.
was vroeger niet
dat is gebeurd sinds inno en teams luier zijn geworden
vertel ook eens waarom die aankondiging er nog niet is?
of ga je nu zeggen dat kleiduif die info nog niet heeft, die andere comms van het weekend al hadden aangezien die wel de aankondiging hebben gemaakt
als je kijkt naar andere comms zie je dat harvest event morgen begint
maar hier op nl nog steeds geen aankondiging of krijgen we die als event al loopt? (alweer)
of werkt zijn google vertaler niet?
zal me weer benieuwen hoeveel fouten er in gaan zitten
zou je een mooie forum prijsvraag van kunnen maken :p

was vroeger niet
dat is gebeurd sinds inno en teams luier zijn geworden
vertel ook eens waarom die aankondiging er nog niet is?
of ga je nu zeggen dat kleiduif die info nog niet heeft, die andere comms van het weekend al hadden aangezien die wel de aankondiging hebben gemaakt
als je kijkt naar andere comms zie je dat harvest event morgen begint
maar hier op nl nog steeds geen aankondiging of krijgen we die als event al loopt? (alweer)
of werkt zijn google vertaler niet?
zal me weer benieuwen hoeveel fouten er in gaan zitten
zou je een mooie forum prijsvraag van kunnen maken :p

Inmiddels kun je de aankondiging hier vinden: https://forum.the-west.nl/index.php?threads/oogst-evenement-2025.36990/#post-744050, net zoals alle andere aankondigingen die ik heb gedaan kun je hem lezen voordat het evenement begint.

Veel plezier met lezen!

Update weer eens laat,waarom kan het hier op.nl nou eens nooit optijd beginnen.

Voor wat betreft de updates, deze zijn sinds ik community manager ben altijd op een willekeurig tijdstip op de dag geweest. Ook worden de taalversies op een willekeurige volgorde gestart. De ene keer kan het betekenen dat we als eerste aan de beurt zijn en de andere keer zijn we als laatste aan de beurt.

heb je nog niet verteld waarom .net bijvoorbeeld zondag al de aankondiging had en wij elke keer 1 dag van te voren pas?
het zeggen dat we um voor event hebben? dan kan je um ook morgen om 11.55 posten, dan ben je ook het event voor
want geloof niet dat jij de aankondiging later krijgt dan de rest
dus wat is dan de oorzaak?
ik vermoed andere prioriteiten net als toen met kroenuh, die moest hier coma worden zodat hij op elvenar in de leiding kon ergens

heb je nog niet verteld waarom .net bijvoorbeeld zondag al de aankondiging had en wij elke keer 1 dag van te voren pas?
het zeggen dat we um voor event hebben? dan kan je um ook morgen om 11.55 posten, dan ben je ook het event voor
want geloof niet dat jij de aankondiging later krijgt dan de rest
dus wat is dan de oorzaak?
ik vermoed andere prioriteiten net als toen met kroenuh, die moest hier coma worden zodat hij op elvenar in de leiding kon ergens
Daar kan ik je ook best wel antwoord op geven (ondanks dat ik hier geen verantwoording op hoef te geven). De definitieve tekst is iets voor 10 uur op zondag avond verstuurd. Op dat moment had ik mijn PC al afgesloten en was ik niet meer bezig voor InnoGames. Voor het .net team is het een kwestie van tekst kopiëren en plakken. Op maandag ben ik zelf altijd druk met mijn andere werk, waardoor ik er maandag niet aan toe ben gekomen. Vandaar de de aankondiging vandaag voor jullie beschikbaar was. Daarom hebben jullie de aankondiging vandaag, nog steeds een dag voor het evenement de aankondiging ontvangen.

aangezien beta een week voorloopt?
misschien vragen of ze die aankondiging de volgende keer wat eerder opsturen
dat ze bij inno een week nodig hebben om die aankondiging door te sturen is ook belachelijk

Terug
Bovenaan