Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Eens, ik heb per ongeluk acties / aantal omgedraaid op de veiling en er staan nu 10.000 losse houtplanken te koop op de veilingWat ik wel een goede upgrade vind is dat je bij handwerk zelf het aantal producten wat je wil maken kan invoeren en dat je niet bijvoorbeeld een paar honderd keer moet klikken voor de juiste hoeveelheid.
Wat ik nog wel een aandachtspunt is dat als je veel producten op de markt hebt gezet dat je die per product eraf moet halen, terwijl je ze wel in 1x op de markt kan zetten en waar ik dus last van heb dat ik na 25x klikken de server zegt dat die overbelast is, maar als ik een paar honderd keer klik bij handwerk dat heeft hij nergens last van.
Misschien een idee als je bijvoorbeeld 10x hetzelfde product op de markt hebt aangeboden dat die dan weer gestapeld kunnen worden zodat je ze in 1x eraf kan halen, scheelt gewoon een heleboel tijd.

deze maand geen weekend bonus?
.Er wordt constant gekeken naar de activiteit op een server of het nodig is om deze te sluiten. Dezelfde controle zit ook of er op werelden moet worden gestart met het migreren naar andere servers. Zodra de activiteit op een server te laag is, zal er worden gekozen om spelers de mogelijkheid te bieden om naar een andere, actievere server te verhuizen. Op dit moment is de server vaak ook al dusdanig ver gevorderd, dat het voor nieuwe spelers niet interessant is om nog op deze server te starten. Om te voorkomen dat een speler begint te spelen op een bepaalde server en vervolgens al snel daarna naar een andere server zal moeten migreren, wordt er altijd voor gekozen om de registratie voor die server te stoppen. De te lage activiteit op Arizona zorgt er ook voor dat er geen migratie route zal worden geopend vanaf andere servers.nog een ander iets
jica gaat sluiten
arizona staat al jaren op de lijst om te sluiten maar blijft open?
waarom kan je dan als nieuwe speler niet meer op arizona inloggen?
of willen ze arizona eerst dood laten bloeden in de hoop dat ze die het volgende jaar kunnen sluiten?
Ik zal vragen of de migratie van Jicarilla naar Graceland ook kan worden geopend. Hier is in het verleden niet voor gekozen om ervoor te zorgen dat het niet telkens dezelfde werelden zijn waar naar toe kan worden gemigreerd. Bij het openen van werelden voor migratie worden er 3 werelden gekozen om de migratie voor te starten. Aangezien het al mogelijk was (en nu nog steeds is) om vanaf Arizona naar Graceland te migreren, is er destijds voor gekozen om een andere combinatie beschikbaar te stellen.Wordt er dan een nieuwe wereld beschikbaar om van te migreren? Graceland bijvoorbeeld heeft al jaren nood aan migratie maar wordt om 1 of andere ongekende reden overgeslaan om zowel spelers te ontvangen als zelf te migreren, begrijpen wie begrijpen kan. Huachuca, een wereld die nooit levend is geweest, mag spelers ontvangen, Kicka eveneens een dode wereld mag ook spelers ontvangen (beiden geopend NA Graceland). Ik wil voorkomen dat ik mijn Jica account migreer naar een wereld en dat een week later Graceland opent voor migratie met wellicht identieke routes als Jica nu.
Hier kan ik wellicht een klein beetje meer duidelijkheid in aanbrengen. Activiteit voor InnoGames is wellicht niet dezelfde activiteit die jullie zien. Er wordt gekeken naar hoeveel spelers er nog aanwezig en daarnaast wordt er gekeken hoeveel spelers er nog dagelijks aanwezig zijn in het spel. Ik kan me voorstellen dat jullie kijken naar de activiteiten binnen het spel zelf waarbij je kijkt naar hoeveel spelers er aanwezig zijn in onder andere fortgevechten, tijdens avonturen en in de chat. Zolang er spelers zijn die inloggen, wordt dit gezien als een actieve speler op die wereld die acties onderneemt.Iets meer transparantie en gegevens zouden welgekomen zijn, waarom welke wereld? Welke cijfers tonen wat aan? Ik geloof eerlijk gezegd niets van de cijfers die Innogames beweert te hebben. Aangezien Kleiduif zelf zegt "er wordt blijkbar nog te actief gespeeld op Arizona" is hij ook niet mee met het fabeltje dat ze op herhaling blijven zeggen. Trouwens, met de laatste polls werd ook niets meer over gecommuniceerd.
Als migratie op een wereld opent mag die niet eindeloos lang blijven bestaan wegens "genoeg activiteit". Dit staat in geheel contrast met het principe van migratie. Waarom werd die wereld dan zelfs geopend voor migratie als die zo actief zou zijn?
Dat is iets wat ik kan gaan bespreken om te kijken of dat een mogelijkheid is. Tot op heden is daar altijd een andere kijk op geweest. Juist variatie om meer verschillende werelden open te houden en om ervoor te zorgen dat spelers een mogelijkheid hebben om hun account naar een wereld te migreren waar nog niet op wordt gespeeld.Hier is in het verleden niet voor gekozen om ervoor te zorgen dat het niet telkens dezelfde werelden zijn waar naar toe kan worden gemigreerd.
is dat nou net niet de bedoeling?
zodat er een inactieve komt die ze kunnen sluiten?
alle routes van nieuw naar oud zouden gewoon open moeten zijn permanent
van oud naar nieuw op de laatste 2-3 werelden na
en pas kijken zodra het tijd is welke er wel of niet actief is
niet omdat bepaalde werelden geen ingang meer hebben
Migratie naar Graceland is vanaf nu ook geopend.Wordt er dan een nieuwe wereld beschikbaar om van te migreren? Graceland bijvoorbeeld heeft al jaren nood aan migratie maar wordt om 1 of andere ongekende reden overgeslaan om zowel spelers te ontvangen als zelf te migreren, begrijpen wie begrijpen kan. Huachuca, een wereld die nooit levend is geweest, mag spelers ontvangen, Kicka eveneens een dode wereld mag ook spelers ontvangen (beiden geopend NA Graceland). Ik wil voorkomen dat ik mijn Jica account migreer naar een wereld en dat een week later Graceland opent voor migratie met wellicht identieke routes als Jica nu.