• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

dat zal waarschijnlijk te maken hebben met de server connectie met andere communities voor avo
dus ligt denk niet aan inno maar aan de scripts
 
der is wat misgegaan met de update dat je nu eerst alle scripts moet uitzetten voordat je chat ziet en online plop?
Lijkt erop. Het is nu niet dat een/enkele scripts het veroorzaken, maar als je ze allemaal uitzet is de chat weer zichtbaar.
Of je moet willen arbeiden/duelleren enzo zonder dat mensen zien dat je online bent... :huh:


Op mobiele browser is de chat trouwens ook weg nu, ook als je daar niks van scripts hebt.

dat zal waarschijnlijk te maken hebben met de server connectie met andere communities voor avo
dus ligt denk niet aan inno maar aan de scripts
de Beta server hebben ze niet aan andere communities verbonden voor avo, en daar is het probleem niet.
 
en avo werkt niet eens
je kan skills selecteren en dan wordt je eruit gegooit voor je het speelveld krijgt
Vanmorgen, voordat de update kwam, kon je wel avonturen spelen met mensen van andere landen.
Is dan sinds de update veranderd.

xvqCOz29Q4WcnIWFSiywFw.png
aj23fqRASImLq2VcIpKxUw.png

Visueel wel een dingetje dat je bij sommige mensen de avatar niet zag, maar die placeholder.
Het avontuur zelf en de chat werkte wel normaal.
 
Laatst bewerkt:
niet gezien dus geen idee
maar iets in de update klopt dan niet als je voorheen wel met andere servers kon spelen
dan ligt het aan update en niet script als dat zo is
 
Alle scripts uitzetten werkt ook niet altijd :( Je kunt handmatig de code Chat.Router.connect(); in je browserconsole uitvoeren waarna de chat weer werkt maar dat is geen doen :/
 
Alle scripts uitzetten werkt ook niet altijd :( Je kunt handmatig de code Chat.Router.connect(); in je browserconsole uitvoeren waarna de chat weer werkt maar dat is geen doen :/
De ene keer werkt dat wel, de andere keer niet en krijg je in je browserconsole "Uncaught ReferenceError: getFaroUserData is not defined"
En zie je nog steeds die draaiende pistolen.
1741097345986.png
 
De ene keer werkt dat wel, de andere keer niet en krijg je in je browserconsole "Uncaught ReferenceError: getFaroUserData is not defined"
En zie je nog steeds die draaiende pistolen.
Bekijk bijlage 1837
Klopt inderdaad ja, ze hebben deze functie in de code verwijderd I guess.

Alle scripts uitzetten werkt ook niet altijd :( Je kunt handmatig de code Chat.Router.connect(); in je browserconsole uitvoeren waarna de chat weer werkt maar dat is geen doen :/
Met scripts aan werkt dit ook (soms dan :D), alleen Essentials en TWInventoryReloaded doen moeilijk bij mij. Overigens werken scripts gewoon wel op de .beta, en ervaar ik de problematiek alleen op .net en .nl; dus blijkbaar draait er een andere codebase op .beta dan hier.
 
beta is niet gecombineerd
dus ergens in die code moet het fout zitten
en twir veroorzaakt teveel up/download das op zich al een probleem
 
en avo werkt niet eens
je kan skills selecteren en dan wordt je eruit gegooit voor je het speelveld krijgt
Ook ff geprobeerd en werd er ook zo uitgegooid ja, maar later kon ik wel een avontuur kunnen doen met andere landers https://prnt.sc/6MqGyvG6IFDt
Misschien wordt je alleen eruit gegooid als je met mensen van bepaalde landen speelt? Probleem met de poolse server bijv waardoor je met hun erbij geen avo kan doen.
 
tevens zie ik
dat als je op die bugg loopt? je 35 min niet avo in kan, dan laat hij die error weer zien
ongeveer de looptijd van een avo dus
 
1741118172479.png

Deze foutmelding kwam net in webconsole toen avontuur weer niet startte. Specifiek een probleem met de .es (Spaanse) server?
Wel raar dan weer... bij een van de avonturen die wel werkte waren er ook Spaanse spelers.

tevens zie ik
dat als je op die bugg loopt? je 35 min niet avo in kan, dan laat hij die error weer zien
ongeveer de looptijd van een avo dus
Wss wordt het avontuur wel in de achtergrond geladen, maar worden de spelers niet toegevoegd? En moet je dus wachten tot dat avontuur 35 rondes voorbij zijn en het dan automatisch eindigt.
Vergelijkbaar als je offline gaat/ragequit tijdens een avo en weer terug wilt komen voordat het avontuur voorbij is. Dan kan je immers ook de wachtrij voor een nieuw avontuur nog niet joinen.

Edit. als je een avontuur buffje had ingezet (iets met multiplayer aanvallen/verdedigen), wordt die wel verbruikt bij zo'n gecrasht avontuur.
Er gebeurt dus iig wel iets, alleen dan zonder spelers
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan