Van wat begrepen heb is nu alleen de Roemeense server verbonden met de internationale/Engelstalige om het te testen/bugs op te sporen.Avontuur veranderingen
We hebben een nieuwe wijziging aan de avonturen! Snel zullen wij starten om alle markten (behalve de beta) aan elkaar te verbinden. Laten we de avonturen weer groots maken! Na deze verandering kun je met spelers van andere taalversies spelen. Hiermee zullen de avonturen aantrekkelijker worden en zal de wachttijd verkorten. Is dat niet geweldig?
Van wat begrepen heb is nu alleen de Roemeense server verbonden met de internationale/Engelstalige om het te testen/bugs op te sporen.
Is er toevallig al meer bekend wanneer ook andere taalversies daaraan gekoppeld gaan worden?
Op beta forum ook al gevraagd is, maar kunnen deze opdrachten dan worden aangepast van:Dagelijkse opdrachten
De volgende opdrachten zijn alleen af te ronden op elke tweede dag. Dit is nodig om een probleem te verhelpen met dagelijkse doelen die niet kunnen worden breikt.
Gezocht: Vis
Gezocht: Tanden
Gezocht: Gemalen koffie
Gezocht: Lamswol
De stads nieuwste technologie
Wat bedoelen jullie hiermee? Negatieve skills/vaardigheden? Kan toch helemaal niet?Arbeid starten met negatieve skills
Van nu af aan kun je geen arbeid starten op het moment dat je negatieven vaardigheden hebt die zijn benodigd voor een arbeid.
Let op: Dit is alleen van toepassing op een enkele negatieve vaardigheid.
Wat bedoelen jullie hiermee? Negatieve skills/vaardigheden? Kan toch helemaal niet?
Gaat dit erom dat je geen kledingset meer kan wisselen als dat zorgt voor 'te weinig' punten voor een arbeid?
Wat is de reden hiervoor?
Overigens: de link naar het discussieforum staat in de aankondigingen steeds op pagina 1 van deze thread. Kleine moeite om die naar het laatste bericht te laten verwijzen?
Feit is dat ons 915 munten op jaarbasis worden afgenomen zonder aanwijsbare reden dat het om één of andere reden nodig is/was gezien het al jaren zo was zonder dat er ooit enig probleem mee was ... Begrijpe wie kan.Dagelijkse opdrachten
De volgende opdrachten zijn alleen af te ronden op elke tweede dag. Dit is nodig om een probleem te verhelpen met dagelijkse doelen die niet kunnen worden breikt.
Gezocht: Vis
Gezocht: Tanden
Gezocht: Gemalen koffie
Gezocht: Lamswol
De stads nieuwste technologie
Wat wordt bedoeld met 'dagelijkse doelen die niet kunnen worden breikt.'?
Missende voorwerpen
De Mictecacihuatl's kist en Papa Legba's kist mistte wapens.
Vraag ik mij ook af, heb er eentje gekregen en geopend tijdens eventWie deze kist al uit het event heeft gekregen en geopend, kunnen die een support bericht sturen om de wapens alsnog te krijgen?
Even navragen via een support bericht danVraag ik mij ook af, heb er eentje gekregen en geopend tijdens event
Ik heb na een berichtje aan support een nieuwe kist gekregen!Even navragen via een support bericht dan