DeletedUser16801
@Sjeesje @Wambela
Jullie zijn 6 uurtjes bezig geweest, en hebben er ieder 30 gedaan, dus 5 per uur?! Daarin zit al een verschil, ik had ze zo strak achter elkaar aangezet dat ik alleen om de 3 duels (soms 2 of 4) 20sec niet dueleerde om snel naar lp kleding te wisselen, lp bufje te doen en dan weer naar duel kleding en duels aanzetten. (Ap bufjes kan je gewoon tijdens het duel nemen)
Zelf heb ik 43 duels gedaan, dat waren er genoeg voor mij om ongeveer 140k schade af te schieten, dus mijn gemiddelde heeft iets hoger gelegen dan jullie gemiddelde, meesten van mijn duels waren 3-3,7k, soms 1 van 2k tussendoor (die behoorlijk irritant waren).
Maar vergis je niet jullie zijn 'maar' 5 uurtjes bezig geweest (30x10min). ik was 7 uur en 10 min er mee bezig voordat die ko ging.
Gister had ik er nog 1 ko, had ik 100k afgeschoten, was om 14:12 uur begonnen en om 21:27 was die ko. Dit is iets langer dan 7 uur, en hij ging alleen zo snel ko omdat Lotte ook bezig was, en ook al 40k had afgeschoten. Dus het ligt er gewoon aan welke je aanvalt, of die gm slag/schiet is, juist veel wijkt of voor mikt, ect.
so?
nobody cares....
naja eig ik wel want je bent jezelf flink aan het verdedigen