• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

In de aankondiging staan de bovenste broeken nog in het Engels, waarna ze er onder nogmaals langskomen maar in het Nederlands. Zo staat er bijv. Jacob Davis' trader pants en een stukje er onder Jacob Davis' handelsbroek. Ik denk dat er iets mis is gegaan met het copy/pasten/vertalen.
 
In de aankondiging staan de bovenste broeken nog in het Engels, waarna ze er onder nogmaals langskomen maar in het Nederlands. Zo staat er bijv. Jacob Davis' trader pants en een stukje er onder Jacob Davis' handelsbroek. Ik denk dat er iets mis is gegaan met het copy/pasten/vertalen.
jup, d'r is nog geen éen update geweest zonder slordigheden en vertaalfouten. Even overlezen voordat je het plaatst blijkt keer op keer teveel moeite. Zegt wel iets over hoe serieus Inno dit spel nog neemt :(
 
Los van dit evenement, er zijn nieuwe avonturen en duelprestaties en ik neem aan dat er ook nog fortgevecht prestaties komen?(aangezien er al het 1 en ander veranderd was in de opmaak van verschillende FG prestaties). Maar hoe kunnen wij die ooit halen? stel je hebt 2 tegenstanders en je wilt de 10.000 duels prestatie; dan heb je 2 duels in een uur, dus zeg dat je gemiddeld 30 duels per dag doet als je heel actief bent, dan moet je 333 dagen nolife duelleren, hopen dat ze niet ko gaan of dat je duellevel stijgt zodat je helemaal niemand meer als tegenstander hebt(wat sommigen al hebben). en daarnaast nog de nieuwe avo prestaties; ik zat pas 3 dagen achter elkaar 24 uur in de wachtrij, tot mijn sessie verlopen was, resultaat is dus 0 avonturen in 3 dagen tijd en denk dat dit nog wel veel langer kan zijn dat er geen avo's gespeeld worden. Is er al aan een oplossing gedacht voor de kleinere servers? De updates zijn totaal gericht op een actievere playerbase, er is geen rekening gehouden met de kleinere servers. dus inno's idee om ons nieuwe uitdagingen te geven werkt alleen op grotere servers. Jullie kunnen de spelers van de NL server momenteel niet meer de totale game aanbieden, want die is hier niet meer.

Ook even hier gezet voor het overzicht.

Of en hoe dit voor kleinere servers anders kan, kan ik op dit moment geen antwoord geven. Wat in ieder geval wel kan is proberen je duellevel te verlagen. Dan heb je over het algemeen meer tegenstanders in je bereik om aan te vallen.
Voor avonturen is het bekend ja dat je lang kan wachten en veel mensen daarom überhaupt niet meer de wachtrij in gaan. Als er verder wel animo is om die prestaties te halen, kan je proberen een groepje te vormen om samen avonturen te doen.
 
als je niet eens dueltegenstanders hebt om je duellevel te verlagen wordt het lastig, ze moeten dan gewoon voor kleinere servers je duellevel terug kunnen zetten tot je eigen level dmv een opdracht/buff.

De beloningen zouden ze ook kunnen veranderen wat betreft avonturen, je kan weinig/niets nuttigs kopen in de veteranen shop, cook's en bob dalton zijn een lachertje, vooral omdat je bob dalton al met verschillende evenementen makkelijk kon vinden tijdens arbeiden. Bandietenset is zwaar verouderd ook. voor nieuwe werelden zijn alleen de mojo en de random kisten in het begin nog handig omdat daar xp drankjes uit kunnen komen en je voor mojo elke 2 dagen een xpdrankje kan inwisselen bij angus. Echter krijg je met kerst gewoon eierpunch die langer meegaat en je voor een schijntje kan kopen in de UP shop. Dus laat inno eerst zoiets eens fixen voordat ze met nieuwe prestaties beginnen, zelfs nu die nieuwe prestaties er zijn en je avonturen voor de st patricks day opdrachten moet doen sta je uren in de wachtrij, als er nou leuke items te behalen zijn gaan mensen vanzelf wel meer spelen. Een nieuwe avomap zou ook super zijn omdat het nu met 2 tactieken wel stopt, maar daar hoeven we sowieso niet om te vragen want dat kost ze teveel tijd/geld.
 
waarom moet inno regelen dat jje duel level zakt?
dat heb je zelf gedaan?
dat in de tussentijd je targets gestopt zijn?
tsjah... kan gebeuren
en zoals gewoonlijk met prestaties ....... ze willen het weer binnen een dag of wat gedaan hebben
ja het is teveel, maar het gezeur over hoe en wat laat al zien dat het jankerds zijn als ze wat moeite moeten doen
 
die buffs bestaan al
dat ze bestaan is het enige wat we kunnen zeggen ja, helpen doen ze niet:p

waarom moet inno regelen dat jje duel level zakt?
dat heb je zelf gedaan?
dat in de tussentijd je targets gestopt zijn?
tsjah... kan gebeuren
en zoals gewoonlijk met prestaties ....... ze willen het weer binnen een dag of wat gedaan hebben
ja het is teveel, maar het gezeur over hoe en wat laat al zien dat het jankerds zijn als ze wat moeite moeten doen

zo hoog hoef je al niet te zijn om bijna niemand meer te hebben, en je kan zelf regelen dat het zakt ja, duurt even maar kan wel Dan moet je duels gaan verliezen. Goede gameplay wel, duels verliezen omdat je anders geen duels meer kan doen. En ik vraag niet om makkelijke prestaties, maar wel dat ze realistisch zijn. Met veel geluk heb je buiten dit event waar je avo's moet doen gemiddeld 1 avo per dag(en dan moet je alsnog je best doen mensen te vragen). Dan kost het je 10.000 dagen om die prestatie te halen, dat is 27 jaar. ik hoop niet dat 27 jaar gelijk staat aan 1 dag voor je, dan heb je een pittig kort leven :laugh:
 
Laatst bewerkt:
als jij het niet red?
red de rest het ook niet vanwege dezelfde problemen
dus gewoon nutteloze prestaties die iedereen kan vergeten
zo kan je het ook zien
 
klopt haha, maar er zijn ook spelers die bijna alleen nog spelen voor de prestaties. Dan is het doodzonde natuurlijk :p . Innogames heeft al weinig tijd voor The West dus gebruik de tijd die je dan hebt ook goed.
 
Heujj topsale. 2 sets die elke actieve speler intussen wel al compleet zal hebben. Zomergeest is op zich niet slecht..
Waarom altijd dezelfde sets opnieuw uitbrengen? De enige verrassing is om hulpchef niet te zien. Breng eens wat nieuws dat niet uber slecht of overpowered is.
 
Bovenaan