• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

cate gorie 3 en 4 allemal met <0.1% ? dan weet je dus nog niets en zijn al die % nutteloos
want wat is je % als je een 48k doet?
 
k dan

net gechecked.... box 4 geeft 100.2% :huh:
dan heb ik ook niet echt vertrouwen dat het allemaal klopt, als je niet eens op 100 kan uitkomen
 
Laatst bewerkt:
Nog iemand die de prijzen niet meer kan bekijken in het circus? In FF en Edge lukt het niet bij mij en bij Edge zijn er geen scripts actief.
 
Is het probleem van opdrachtenreeks "een verzending vanuit Duitsland" met de opdrachtengever bij de rivierbedding (die niet te zien is) al opgelost bij de update van morgen?
Zag het niet staan, maar dacht vraag het voor de zekerheid toch even.
 
om even terug te komen op het vorige klikevent met die rogge en diamanten revolver.

er zijn volgens mij redelijk wat spelers die de 100 rogge niet eens halen met verzamelen.
dus de kans op die diamanten revolver wordt dan ook veel kleiner.
is het dan niet slimmer om de spelers te motiveren om te klikken als die diamanten revolver als bonus gegeven wordt
bij de prestatie van het verzamelen van de 100 rogge?

want een speler kan met 50 rogge die revolver al hebben..... maar het kan ook 400 rogge zijn voor je die revolver hebt.
beetje erg ongelijk verdeeld in ieder geval.... en alleen verzamelaars, en meestal ook de old skool spelers zijn grijpen daar dan ook mis.
tenzij ze een shitlading aan muntjes gebruiken.
 
tevens een andere mededeling voordat een mod het doet... misschien net iets te laat?

de opdrachten bij angus met instructies die je kan ruilen tegen upm muntjes?
worden veranderd en de munt beloning zal verdwijnen.
dus heb je nog instructies liggen?? bij de volgende update is het niet meer mogelijk om die om te zetten naar muntjes.

tevens zal er net als met de geluksflesjes een serie opdrachten komen om medailles om te ruilen naar een andere medaille
(raken we eindelijk van die vervelende speed medailles af)
 
Bij "Opgeloste fouten" staat: "De Juan Ponce de León's kist hoort niet verhandelbaar te zijn."
Klopt dit wel? Op Beta staat er namelijk "Juan Ponce de León's chest should not be upgradable."
Zover ik weet zijn verhandelbaar en upgradebaar twee heel verschillende dingen.
 
Bij "Opgeloste fouten" staat: "De Juan Ponce de León's kist hoort niet verhandelbaar te zijn."
Klopt dit wel? Op Beta staat er namelijk "Juan Ponce de León's chest should not be upgradable."
Zover ik weet zijn verhandelbaar en upgradebaar twee heel verschillende dingen.

Ja maar wie vertrouwt er nu op jouw kennis......
 
Waarom worden de namen van de prestaties en de titels niet vertaald naar het Nederlands?
Welke bedoel je? De prestaties die met de update van gister zijn toegevoegd zijn allemaal in het Nederlands ingame.
Mocht je verder nog specifieke prestaties tegenkomen die in het Engels of fout Nederlands zijn, kan je dat kwijt in het taalfouten topic.
 
Bovenaan