• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update2.07

DeletedUser15840

Allereerst, je zult nu al level 88 moeten zijn om je gg te halen. Wanneer stopt die verhoging nou eens :blink:
Verder nog die vriendschapsbalk, wat is dat in hemelsnaam voor 'verbetering' :hmf:?
 

DeletedUser7516

Meh.. een aantal dingen zijn niet meer zo goed als eerst en een aantal zijn nu juist veel te goed in verhouding. Levels zijn veelal opgehoogd en wat er is voor de lagere levels is bijna allemaal een stukje minder goed gemaakt!

Ik hoop dus echt dat de nieuwe items alles een beetje recht gaan trekken :D
 

DeletedUser905

De nieuwe items zijn er ook al hoor :p
Je moet alleen een beetje verder bladeren in de shops. Het staat namelijk niet meer allemaal op volgorde ;)
 

DeletedUser

quote Marco: - Voorbereidingen voor "Het grote verhaal - deel 3".

Kan dit betekenen dat de quest er nog niet is?
Ik zie namelijk niets in de saloon ..

edit: Ja, ik heb deel 2 afgesloten ;)
 

DeletedUser7902

Goeie update! Voor het eerst in 3 jaar ofzo..

Nieuwe items top!
Later GG ook top!

Ze hadden wel die setlvls mogen aanpassen voor mijn part. lvl 50 voor zo'n overpowerde set is veel te laag nu bij een hoop kleren hun lvl naar boven is gegaan
 

DeletedUser

Sommige nieuwe voorwerpen, zoals gouden indianenketting, lijkt wel door kinderen ontworpen. Blijft dat voor altijd zo of kunnen zo een dingen nog verbeteren, dit trekt niet op veel eerlijk gezegd.

Die vriendschapsbalk is eerder hinderlijk dan dat het een goede toevoeging is ;)
 

DeletedUser905

quote Marco: - Voorbereidingen voor "Het grote verhaal - deel 3".

Kan dit betekenen dat de quest er nog niet is?
Ik zie namelijk niets in de saloon ..

edit: Ja, ik heb deel 2 afgesloten ;)
De quest is er nog nie nee ;)
 

DeletedUser

dank je Master. Stuur je me even een sms'js als die er wel is, thx ..
 

DeletedUser15915

Ik vind het een goede update. Dit zorgt ervoor dat er meer uitdaging in het spel is om bepaalde voorwerpen aan te kunnen. Het enige wat is jammer vind is dat sommige plaatjes van spullen er minder mooi uitzien.

Wanneer gaat de maximale level omhoog eigenlijk (als die omhoog gaat)?
 

DeletedUser15117

Dat duurt denk ik nog minstens een maand.

Die vriendschapsbalk is gewoon 1x naar beneden zetten en nooit meer naar omkijken :p
 

DeletedUser8116

Ik overweeg serieus om mijn account op delete te zetten.

(Speler, level 47)
 
Het verschil tussen edele items van eenzelfde voorwerp vergeleken met de rest is echt heel lelijk. Bijvoorbeeld het verschil tussen een gele muts en een edele muts. Ze moeten de oude voorwerpen ook wat vernieuwen, anders is het echt wel lelijk vind ik tenminste. Verder zie ik de meerwaarde van het balkje onderin niet, bij mij zit het dus eerder in de weg. Heb het liever vast aan de chat zitten.
 
Ik vond die glans om voorwerpen altijd zo cool en nu halen ze die weg :o:(

En ik snap niks meer van die vriendschapsbalk, gewoon terug zetten op de plek waar hij stond wat mij betreft.
 
Ik vind de update wel leuk eigenlijk, de vriendschapsbalk is wat minder, maar dat ga ik toch niet gebruiken.
Ik ben het echter wel eens met JorDes, er zit te veel verschil tussen de items. Ik heb niks tegen het nieuwe uiterlijk, maar dan moet het wel consequent zijn.
 

DeletedUser

De glanzende voorwerpen worden als plaatje nog wel gebruikt, nu is het een genaamd voorwerp
 

DeletedUser16010

Ik en een hoop andere spelers kunnen nu gewoon hun kleding niet meer veranderen...
wat ik ook probeer, ik blijf de melding krijgen met dat ik ongeldige voorwerpen aanheb (mijn favoriete kleding, de danseressenset, is ineens level 75 en ik ben 57)
Dit is ABSOLUUT NIET LEUK!! Ik was echt dol op die set, omdat ik daarmee tenminste een beetje kon overleven... nu ik die niet meer aan kan doen, samen met een aantal andere sets waar ik sinds het begin voor heb gespaard, is de lol er voor mij gelijk vanaf
 

DeletedUser

voor mensen wat al eeuwen level 120 zijn is het een verademing om eindelijk nog eens een 'andere' bezigheid te hebben dan de dagdagelijkse sleur. Mensen die level 60 zijn en gewend waren 'alle' halsbanden (hoeden, schoenen en kledij) te dragen, en nu plots moeten wachten tot ze 't benodigde level halen, zal het behoorlijk balen zijn.

Al bij al vind ik het een zeer plezante update. Maar ik spreek uiteraard voor mezelf.

Wat de vriendschapsbar betreft, mogen ze die mijn part volledig afschaffen. Ik ervaar het bij momenten behoorlijk irritant als vrienden - die ik in eerste instantie al onder lichte dwang heb toegevoegd - mij nu telkens ik on-line kom, beginnen te spammen. En tuurlijk kan ik ze wel kicken, maar het maakt mij niet bepaald populairder dan ik nu al niet ben :p

en waar blijft dat bordeel nu?
 
Bovenaan