• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update2.07

DeletedUser

De benodigdheden voor de exclusieve set zijn ook aangepast aan de nieuwe voorwerpen :(
 

DeletedUser

Leuk dat er ingame zoveel mensen liggen te zeiken over die nieuwe kleren, ze zouden blij moeten zijn dat er meer kleren zijn gekomen.
De plaatjes bij sommige zijn wel minder maar het gaat om de bonussen :mad:
 

DeletedUser16010

dat er extra kleding is is wel leuk, maar dat de levels van sommige items zijn VERDUBBELD ben ik niet blij mee....
 

DeletedUser14167

dan zouden ze wel te goed zijn geweest, en hebben ze het aangepast om weer balans te krijgen in de game.
 

DeletedUser

dat er extra kleding is is wel leuk, maar dat de levels van sommige items zijn VERDUBBELD ben ik niet blij mee....

Niet zeiken. Op deze manier heeft innogames de verhoudingen wat beter gemaakt. Ze mogen de levels van de Tombolasetjes nog wel wat verhogen. Op level 50 kun je nu al george MCjunkins en de Willie Munnie set dragen.... verhoog dat maar lekker naar level 100.
 

DeletedUser

dat ze die halsbanden en nieuwe spullen hun level omhoog halen no problem,
maar van die oude dingen moeten ze afblijven.
als je lang hebt gewacht om iets te kunnen dragen wordt het terug verhoogd
 

DeletedUser2525

tabakplukkeru7suh.jpg

neil-degrasse-tyson-consfused_o_GIFSoup.com_.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

alle voorwerpen in de shops zijn veranderd, grrr :mad:
Maar ik blijf lekker op lvl 55 verder rrh'en met mijn gentlemenset met die bruinen hoge hoed voor lvl 76 :p
 
Weet iemand toevallig al of het aantal keer flauwvallen al is aangepast bij de western nachtmerrie opdracht met deze update? :)
 

DeletedUser15538

Weet iemand toevallig al of het aantal keer flauwvallen al is aangepast bij de western nachtmerrie opdracht met deze update? :)

Nee, is niet aangepast... Tenminste, bij mij niet...

Verder heet het edele en genaamde strikje nu boog? Edele boog en Tom Nixon's boog ipv strikje?
 

DeletedUser1448

Nee, is niet aangepast... Tenminste, bij mij niet...

Verder heet het edele en genaamde strikje nu boog? Edele boog en Tom Nixon's boog ipv strikje?

als je wil checken of het aangepast is moet je de opdracht afbreken en opnieuw aannemen.

Bij de halloween quests hebben ze op het einde bij de heilige berg de quest wel aangepast. Je moet nu nog van maar 5 npc's winnen ipv 15
 

DeletedUser15915

Je hoef nu maar 1 NCP ko te schieten bij de halloween opdracht.
 

DeletedUser

De voorwaarden voor de bruine hoge hoed is nu level 76, en op wereld 7 ben ik nu level 73. Dus iets wat ik nu al 40 levels ofzo draag kan ik nu niet meer dragen!? :mad:
 

DeletedUser385

dat hoort bij wijzigingen he, kan iedereen overkomen, en dit zal niet t enige item zijn dat je niet meer kan dragen.
 
super die nieuwe kleding. weer bakken met geld uitgeven. ;)

indd, we hadden toch veel liever die OP premiumsetjes, daar moest je geen kostbare $ aan spenderen, alleen nuggets :p
ik ben echt zeeeer blij hiermee! ook die lvl-verhoging is top hoor, zal er alleen zelf niet veel aan hebben want ben alleen op briscoe 120 :p

zelfs die vriendenbalkdinges vind ik fijn, maar lijkt me onoverzichtelijk als je veel actieve vrienden hebt :p
 

DeletedUser385

indd, we hadden toch veel liever die OP premiumsetjes, daar moest je geen kostbare $ aan spenderen, alleen nuggets :p
ik ben echt zeeeer blij hiermee! ook die lvl-verhoging is top hoor, zal er alleen zelf niet veel aan hebben want ben alleen op briscoe 120 :p

zelfs die vriendenbalkdinges vind ik fijn, maar lijkt me onoverzichtelijk als je veel actieve vrienden hebt :p

je kan ze niet meerfluisteren, das gewoon irritant.
 

DeletedUser7902

Ik en een hoop andere spelers kunnen nu gewoon hun kleding niet meer veranderen...
wat ik ook probeer, ik blijf de melding krijgen met dat ik ongeldige voorwerpen aanheb (mijn favoriete kleding, de danseressenset, is ineens level 75 en ik ben 57)
Dit is ABSOLUUT NIET LEUK!! Ik was echt dol op die set, omdat ik daarmee tenminste een beetje kon overleven... nu ik die niet meer aan kan doen, samen met een aantal andere sets waar ik sinds het begin voor heb gespaard, is de lol er voor mij gelijk vanaf

Terecht! Die set is veel te goed voor dat lvl. Gewoon al je kleren uitdoen en dan kan je terug veranderen
 
Bovenaan