• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update!!

Ik zag op het Duitse forum, dat we bij de volgende update nieuwe recepten kunnen?

En duels worden aangepast,

Kunnen duellanten zich maar klaar houden :laugh:
 

DeletedUser15840

Oh ja, die duelupdate die zonder stemming door onze neus geduwd wordt :p

Ben wel benieuwd naar de nieuwe recepten! :)
 
Oh ja, die duelupdate die zonder stemming door onze neus geduwd wordt :p

Ben wel benieuwd naar de nieuwe recepten! :)

Dat eerste is onzin; de meerderheid van de mensen die reageerden in het topic daarover waren voor. Bovendien doet Inno altijd wat ze zelf wel en dat mag ze natuurlijk ook als de spelmaker.

En inderdaad, ik hoorde dat er 3 nieuwe recepten bijkomen per beroep.
 

DeletedUser1963

hopelijk zijn dat recepten na level 650.... en niet weer nutteloze recepten op level 300 ofzo....
 

DeletedUser4130

Hoera voor nieuwe recepten! :D

Wat de duelupdate betreft: ik had ook het idee dat de meerderheid voor was. Als je graag een stemming wil kan je best een support ticket insturen en aan Marco richten, over het invoeren of niet gaat hij over.
 
hopelijk zijn dat recepten na level 650.... en niet weer nutteloze recepten op level 300 ofzo....

Nee, liever juist niet natuurlijk, want dan zijn ze en duurder en lastiger te vinden en bovendien voor maar erg weinig mensen aantrekkelijk. Bovendien moet je dan nog meer punten halen :o
 

DeletedUser10506

Als je neutraal bekijkt moet je wel zeggen dat het liefst recepten boven 650+ moeten zijn. Intussen zijn er al heel wat die 650 hebben bereikt en die nu amper nog craften omdat ze niet hoger meer kunnen dus hopelijk komen er voor die mensen recepten van lvl 650 of hoger bij.
 

DeletedUser15915

krijgen we ook een reskil drankje ?

Lijkt me van niet.

Maar mocht er toch een soort compensatie wezen zal dit zeer waarschijnlijk alleen op de skills die je gebruik met duelleren wezen en niet op al je punten.
 

DeletedUser15915

"Spelers die geen duel hebben gestart in de laatste 30 dagen zullen worden verborgen in het duel menu.
Spelers die geen duellen spelen zullen worden verborgen van het menu. Ze kunnen nog steeds worden uitgedaagd via het profiel van de spelers, saloons, kaart en sheriff gebouw."

Op beta staat dat dit niet geld als de aanvaller meer dan 50% motivatie heeft. Ik citeer: "Players with duelling motivation of at least 50% will now be able to see these hidden potential opponents."

Gaat dit op de Nederlandse servers ook gelden?
 
"Spelers die geen duel hebben gestart in de laatste 30 dagen zullen worden verborgen in het duel menu.
Spelers die geen duellen spelen zullen worden verborgen van het menu. Ze kunnen nog steeds worden uitgedaagd via het profiel van de spelers, saloons, kaart en sheriff gebouw."

Op beta staat dat dit niet geld als de aanvaller meer dan 50% motivatie heeft. Ik citeer: "Players with duelling motivation of at least 50% will now be able to see these hidden potential opponents."

Gaat dit op de Nederlandse servers ook gelden?

ik zou het niet zo erg vinden :p niet dat ik niet graag verborgen wil blijven, maar het is anders wel stom voor die duellanten.
het enige probleem dat ik heb met die update is dat de minder goeie duellanten hiermee misschien wel perongeluk of expres kunnen gaan zakken in lvl zodat ze weer handelaars en bouwers kunnen aanvallen :hmf:
 

DeletedUser4130

Zozo, iemand al nieuwe recepten te pakken? Ik heb er nog geen, maar hou de handelaar/snor in de gaten :) Benieuwd wat we zullen kunnen met de nieuwe voorwerpen.
 
Zozo, iemand al nieuwe recepten te pakken? Ik heb er nog geen, maar hou de handelaar/snor in de gaten :) Benieuwd wat we zullen kunnen met de nieuwe voorwerpen.

Op twdb staat dat je er niets mee kan doen . Geen enkel nieuw voorwerp is bruikbaar tenzij je het nodig hebt voor ander handwerk. Heb al een foutje gevonden : voor een voorwerp bij de kwakzalver heb je een lederen stropje nodig en die is niet veilbaar .
 
Op twdb staat dat je er niets mee kan doen . Geen enkel nieuw voorwerp is bruikbaar tenzij je het nodig hebt voor ander handwerk. Heb al een foutje gevonden : voor een voorwerp bij de kwakzalver heb je een lederen stropje nodig en die is niet veilbaar .

:laugh::laugh::laugh::unsure:
 

DeletedUser15915

Zo te zien op tw-db is met de nieuwe recepten de weg naar 650 makkelijker :D
En eventueel ook naar 700 op een later moment?
 

DeletedUser4007

Zozo, iemand al nieuwe recepten te pakken? Ik heb er nog geen, maar hou de handelaar/snor in de gaten :) Benieuwd wat we zullen kunnen met de nieuwe voorwerpen.

laagste is 450 van de nieuwe 3
denk niet dat de handelaar ze gaat krijgen;)
 

DeletedUser4130

Eerste keer circus gedaan vandaag. Al is het maar een kleine verandering, is best leuk dat je nu de attractie kan kiezen :)
 

DeletedUser4891

Eerste keer circus gedaan vandaag. Al is het maar een kleine verandering, is best leuk dat je nu de attractie kan kiezen :)

Precies, nu kun je tenminste altijd zien wat je misloopt, zodat je lekker kan janken als je een inno riem oid ziet onder een kaart die je niet gekozen hebt. :laugh:
 
Mjah, ik heb nog nooit zelfs die riem erbij ziet zitten :(
Bovendien, welk spelletje kun je nou 't beste doen? :laugh:
 
Bovenaan