• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

update versie exclusieve set

DeletedUser16946

beste community,
ik ben al een eindje aan het nadenken over een upgrade versie van de exlusieve set,maar ik geraak er hellaas niet aan uit,

daarom vraag ik jullie hulp,wat voor bonussen zouden jullie graag zien?
jullie kunnen het hier laten weten,dan ga ik kijken wat ik kan doen om

ik ga proberen om zo veel mogelijk naar de community te luisteren qua ideeën

dank bij voorbaat
mvg
psychomaniakje
 
jullie kunnen het hier laten weten,dan ga ik kijken wat ik kan doen om

ik ga proberen om zo veel mogelijk naar de community te luisteren qua ideeën

Lol, vertel. Wat kan/ga jij doen met de ideeën die hier komen? Je klinkt nu alsof jij de opperbaas bent en je in al je goedheid je nu tot de community wend voor ideeën.

In ieder geval, ze mogen altijd hetzelfde doen als dat ze toentertijd met St. Patrick set hebben gedaan, meer bonussen van alles erop zodat die weer bruikbaar wordt voor arbeiden.
(https://forum.the-west.nl/index.php?threads/update-2-96.35166/#post-695371)
 

DeletedUser16946

@ancoonbar ik ben idd geen opperbaas,maar we kunnen altijd proberen te opperen door verbeteringen door te voeren...

de stats die er nu zijn zijn niet echt om U tegen te zeggen,daarom dat ik wil proberen om ze te verbeteren,maar daarvoor ga ik jullie hulp nodig hebben,
we kunnen nogmaals alleen proberen,inno zal dan wel beslissen...

bedankt voor je idee,dit zal zeker overwogen worden
 
Hoe was ik ooit Supreme Leader terwijl deze kerel ook rondloopt op tw.nl, whoa.

O.T. ; Zoals Anc zegt is een St Patricks style revamp waarschijnlijk wel t beste. Ookal vind ik wel dat de Exclusieve set een 'nostalgische' waarde heeft nu, welke hij zou verliezen bij een revamp.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
De exclusieve set is een beloning voor het verzamelen van zekere voorwerpen, de ratio van deze set is dat het een (gratis verkrijgbaar) collector's set is die niet gemakkelijk te verkrijgen is.
De 'stats' op deze set zijn, net als bijvoorbeeld de feest(dag) set, van symbolische waarde en ik betwijfel ten zeerste dat deze set ooit een revamp krijgt.

Want zeg nou zelf, waarom op een kameel over de prairie dolen als je dit ook op een hond, ijsbeer of hert kan doen, met een kitten als zetel :cool:
 
De 'stats' op deze set zijn, net als bijvoorbeeld de feest(dag) set, van symbolische waarde en ik betwijfel ten zeerste dat deze set ooit een revamp krijgt.

Daar heb je toch niet echt gelijk in, op het moment van toevoeging (jaren terug) waren de items wel degelijk bruikbaar alleen zijn ze door de nieuwe toevoegingen van de afgelopen jaren volledig voorbijgestreefd. Dan lijkt het me dus dat je kan spreken van symbolische waarde.
 

DeletedUser16946

voor een keer geef ik ancoonbar gelijk,maar tzal de 1ste en laatste keer zijn :D

@ancoonbar kben er mee bezig.hopelijk krijg ik positieve reactie's
 
Alle ideeën op dit forum zijn helaas zo goed als kansloos, wanneer was de laatste keer dat er een Nederlands idee het tot het spel heeft geschopt? Daarnaast zou ik niet aanraden om zelf de stats van de geupgradet set te bedenken, laat dat aan Inno over. Maak gewoon een idee aan met "verbeter de exclusieve set".
 

DeletedUser16801

NL is maar 1% van heel the-west onderdeel (qua waarde), is zo dood alst maar kan
 
Via NL zal het inderdaad nooit in het spel komen. De devs kijken hier niet. Daarvoor moet je op .de of .net je idee posten. Het nut van het hier te posten is van gewoon te zien hoe anderen hier al reageren om zo te weten of het de moeite is om daar te posten.

Mijn mening over het voorstel:
Doen. Het is geen event gebonden set maar 1 die je door veel werk moet bij elkaar sparen. Om dan meteen al gans nutteloos te zijn tegenwoordig is inderdaad spijtig.
 
Ideeën hier zijn ook nuttig. De devs kijken op .net en .de ook niet mee, community managers zijn er juist om die ideeën door te geven.
 
Dan is dit veranderd. Vroeger werd er steeds de uitleg gegeven dat het NL forum voor het testen van ideeën is en dat men ze dan op .de of .net moest posten omdat devs daar ernaar keken als ze populair genoeg waren.
 
Sinds begin 2016 is dat niet meer het geval ;) Ook toen keken de devs er echter niet direct naar, maar werd het doorgegeven via het community management.

Het is uiteraard nog steeds mogelijk om het te doen, om zoveel mogelijk feedback te ontvangen, maar het is niet noodzakelijk.
 
Bovenaan