• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

update verrader rang bij fortgevechten

DeletedUser16946

beste medespelers

voorstel:
sommige spelbedervers blijven nieuwe accounts maken,of zich aanmelden om de positie van de vijand te weten te komen tijdens fortgevechten (spionage) en door te vertellen aan het andere team

detail:
in plaats dat je bij aanmelden een rekruut rang krijgt bij aanmelden,krijg je een verraders rang bij aanmelden
je ziet dus geen chat gesprekken,geen troepenpositie,geen onderwerp (als die ingesteld is)
zodra je rang verranderd is (door generaal of kapitein),naar minimum reservist (of hogere rang,dan krijg je toegang tot chat,onderwerp en kan je zien waar anderen troepen geplaatst hebben.

zo kan er onder geen spionage mogelijk zijn,en zullen dit de komende fortgevechten leuker maken voor iedereen

misbruikpreventie:

/

Visuele hulpmiddelen



Samenvatting:

het zal het spel leuker en eerlijker maken voor iedereen,daarom zou het moeten toegepast moeten worden

Administratie

ik hoop dat dit positieve reacties krijgt


mvg
psychomaniakje
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nope.
  • Dat mensen überhaupt bij voorbaat al verrader rang krijgen is idioot en werkt demotiverend. Mensen worden nu al pissig als ze geen soldaat/sergeant rank krijgen. dus de fortleiding krijgt dan al een hoop bagger over zich heen voor niks.
  • Leiding (kapitein/generaal) zijn niet altijd online dus mocht iemand op zo'n moment aanmelden, kan die zich nergens neerzetten of zet die zich maar willekeurig ergens neer. Als die persoon dan niet meer optijd online komt nadat leiding hem/haar eindelijk eens een rang heeft gegeven (offliners) staat die dus al vrij waardeloos wat voor niemand leuk is.
  • Zo'n "nieuw account" wat je zegt zou dan ook gwn even kunnen wachten tot die een rang krijgt van de leiding en dan de posities en dergelijke doorgeven. dus dat verandert dan niks.
Irritant probleem is dat zeker ja wat je in je voorstel beschrijft, maar met dit idee los je niks op en bederf je het alleen maar voor andere spelers.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap je, anc. Maar dat mensen snel pissig worden vind ik niet echt een reden. Men moet zich niet gaan laten leiden door 'wangedrag' van spelers. Daarnaast, ik mag toch wel hopen dat dat de leiding dagelijks online is?
't is volgens mij de bedoeling dat de leiding zo'n "nieuw account" dan geen rang geeft. Zaak van de leiding om daar secuur in te zijn.

Misschien kan het op een andere manier aangepakt worden. Dat er bijvoorbeeld bij voorbaat mensen als 'vertrouwde' spelers worden beschouwd. Als die zich aanmelden bij het fg krijgen ze automatisch een rang en/of toegang tot de chat en het onderwerp, en kunnen ze zien waar andere zich geplaatst hebben.
 
Daarnaast, ik mag toch wel hopen dat dat de leiding dagelijks online is?

Spelers melden zich over de loop van de dag op allerlei verschillende momenten aan. Als op dat specifieke moment geen leiding online is (leiding kan niet hele 24 uur tussen FG starten en begin van fg zelf online zijn) kan die persoon zich nergens neerzetten en is die dus waardeloos voor het team als die daarna niet meer online komt.

't is volgens mij de bedoeling dat de leiding zo'n "nieuw account" dan geen rang geeft. Zaak van de leiding om daar secuur in te zijn.

Misschien kan het op een andere manier aangepakt worden. Dat er bijvoorbeeld bij voorbaat mensen als 'vertrouwde' spelers worden beschouwd. Als die zich aanmelden bij het fg krijgen ze automatisch een rang en/of toegang tot de chat en het onderwerp, en kunnen ze zien waar andere zich geplaatst hebben.

Lijkt me een grote middelvinger tegen daadwerkelijk nieuwe spelers die hier niks mee te maken hebben.
 

DeletedUser16946

toch moet er inno er iets aan doen,want het blijft spelbederf,en ja ancoon,niet echt eerlijk tov nieuwe spelers,maar hoeveel nieuwe spelers zijn daadwerkelijk nieuw? tw wordt niet zo veel gespeeld als je het vergelijkt met grepolis,tribalwars,enz
 

DeletedUser16548

Ik vind dat je idee duidelijk overgemkomen is, echter wordt het niet gesteund.
 

DeletedUser16946

ik heb gehoord dat op de .de server dat iedereen van leiding verrader rang kreeg,en als ze aangegeven aan leiding dat ze aan de stad stonden,dan kregen ze rang,als het bij de kan,wmr dan niet bij ons?
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Dat is iets wat de fg leiders zelf hebben gedaan en niet door het spel is geïntroduceerd.

Het is een slecht idee en zal hoogstwaarschijnlijk nooit ingevoerd worden.
Spionnen zijn altijd een onderdeel van het spel en dat zal altijd zo blijven.
 

DeletedUser15242

Dat is iets wat de fg leiders zelf hebben gedaan en niet door het spel is geïntroduceerd.

Het is een slecht idee en zal hoogstwaarschijnlijk nooit ingevoerd worden.
Spionnen zijn altijd een onderdeel van het spel en dat zal altijd zo blijven.

Nou ik geef het wel een kans.
 
Bovenaan