• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.97

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Changelog_297.png
Howdy cowboys en cowgirls,

Wij zijn van plan om op woensdag 27 maart a.s. spelversie 2.97 te installeren. Tijdens de update zullen de werelden voor korte duur onbereikbaar zijn.
nieuwe_onderdelen_verbeteringen.png

  • Opdrachten van de reeks "Brouwing Bad" zijn nu beschikbaar tot 30 maart zodat alle spelers de mogelijkheid hebben de reeks te voltooien.
opgeloste_fouten.png

  • Het voorwerp "kam" was alleen te dragen voor mannen, dit moest vrouwen zijn.
  • St. Patricks paard was niet upgradebaar. Dit is nu opgelost.
  • Je kon het voorwerp "Masclet" zomaar vinden. Dat was niet de bedoeling.
  • De nieuwe voorwerpen "pop" en "falla-structuur" haden geen icoontje.
  • Opdracht "ben jij een echte kok" was niet beschikbaar.

We kijken uit naar jullie feedback over deze update. Laat ons weten wat je vindt door in het discussietopic te posten!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team
Toch weer mooi wat probleempjes opgelost.
 
Waarom zie ik de ijskaarten niet terug bij prestaties>verzamelkaart?

En waarom wel st. patricks paard vaker te krijgen en overige kleding dan weer niet?
 
Laatst bewerkt:
Er is inderdaad geen zichtbare prestatie voor de ijskaarten, het is mogelijk dat dat in de toekomst nog wordt aangepast.
 
Er is inderdaad geen zichtbare prestatie voor de ijskaarten, het is mogelijk dat dat in de toekomst nog wordt aangepast.
Hoe weet je dan of je ze alle 5 al hebt verzameld en wordt het 'überhaupt door het systeem bij gehouden dat je die specifieke kaart al hebt gekregen. Anders kan je ze net zo goed dichtlaten :huh:
 
Wanneer je ze alle 5 hebt krijg je een berichtje dat je een nieuwe prestatie hebt. De huidige status wordt uiteraard prima bijgehouden.
 
Erg fijn dat je met 70 sneeuwballen dus gewoon niet aan 5 verschillende ijskaarten kan komen kennelijk. Kan me herinneren dat bij voorgaande edities met kaarten deze veilbaar waren maar nu even niet dus. Kortom prestatie is niet eens meer haalbaar nu en dat maakt dit toch wel een hele waardeloze quest zo.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Nog een opmerking ten aanzien van de sneeuwballen:
In tegenstelling tot hetgeen in de aankondiging is vermeld, krijgt men geen prestatie bij het vinden van alle 70 sneeuwballen.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Indien je tw-db info script hebt, kan je via chest analyzer bij berichten zien hoeveel sneeuwballen je hebt geopend op het apparaat waar je op speelt.
Anders moet je door blijven zoeken tot je tot de conclusie bent gekomen dat je er totaal geen meer krijgt.
Of goed tellen :p
 
ik kon op mijn hoofdserver niet eens 4 groene sneeuwvlokken vinden...faal opdracht dus
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan