• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.94 & Valentijnsevent

dist3rio

Teamleden
Forummoderator
Waarom is het event dit jaar eigenlijk zo kort? ja vorig jaar was het ook deze lengte, maar toen moest je maar 140k harten verzamelen (dacht ik)
 
Waarom is het event dit jaar eigenlijk zo kort? ja vorig jaar was het ook deze lengte, maar toen moest je maar 140k harten verzamelen (dacht ik)

Of je vorig jaar maar 140k of 180k harten moest verzamelen kan ik niet zo 1,2,3 vinden, maar je hebt nu 20 dagen (min 10 uur) om 180k te verzamelen, dat is dus iets meer dan 9k per dag waaraan je moet zitten. Zo'n dag-hoeveelheid is wel normaal bij valentijns/dag van de dood events.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Het was vorig jaar dezelfde lengte.
Ik heb even in het forum gekeken.
Volgens mij zijn valentijnseventen 180K harten en Dag van de Dood 140K bloemen, but could be mistaken.
 

Deleted User - 486404

Goeiemiddag,

ik heb een vraagje over de opdrachten van het Valentijnsevent: ik kan nu al opdrachten doen voor harten terwijl het event pas morgen start. Het gaat om de herhaalbare opdrachten van verlegen bewonderaar.

Het event loopt volgens de aankondiging tot en met 5 maart terwijl die opdrachten aflopen op 3 maart. Is dit zo de bedoeling?

Screenshot: https://prnt.sc/mkl823
 
Zo lijkt het inderdaad op alle werelden te zijn, behalve op Arizona. Daar werd niet nogmaals de beloningen uitgekeerd. Overigens was er ook geen sprake meer van berichten zoals eerder wel.

Ik dacht het al dat er bij ons niets gebeurd is. Niet eerlijk, als de andere werelden ze ze wel gekregen hebben moeten wij ze ook krijgen, anders is dat discriminatie :p
 
Huh, het evenement is over en toch zijn de communitybeloningen weer in mijn inventaris beland en ook de berichten waren er weer :o

De berichten zeggen ook dat er nog 3 dagen te gaan zijn.
 
Ja, dit keer zijn ze op alle werelden (incl. Arizona) nogmaals uitgedeeld.
Prima hoor, maar wel een zooitje :D
 
Ja, dit keer zijn ze op alle werelden (incl. Arizona) nogmaals uitgedeeld.
Prima hoor, maar wel een zooitje :D

Op Arizona heb ik indd vannacht weer wat ontvangen, maar op Dakota heb ik niets gekregen...
Op W1, Colo, (eventwereld) ook ontvangen,
op Grace, Huach, El Do en Fair niet ontvangen

Kan iemand mij uitleggen waarom de ene wereld wel en de andere wereld niet?
 
Bovenaan