• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.87

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Changelog_287.png
Howdy cowboys en cowgirls,

Wij zijn van plan om op dinsdag 9 oktober a.s. spelversie 2.87 te installeren. Tijdens de update zullen de werelden voor korte duur onbereikbaar zijn.
nieuwe_onderdelen_verbeteringen.png

  • Het verhaal van Lucille Mulhall
    In oktober vieren we het 133 jarig bestaan van de rodeo koningin Lucille Mulhall. Daarvoor hebben wij een speciale opdrachtenreeks gemaakt die in het teken staat van deze stoere cowgirl.

    lucille.png


    De opdrachtenreeks is beschikbaar vanaf 16 oktober tot en met 12 november.

    Je krijgt de prestatie 'Lucille, the rodeo koningin' en de titel 'Koning/Koningin van de westerse prairi' als je deze opdrachtenreeks succesvol weet af te ronden.

  • We hebben wat aanpassingen gedaan aan het accountverwijderingsproces.
    • Inactieve accounts worden na 3 jaar van inactiviteit verwijderd van het spel en het forum. Dus activiteit op het forum telt ook als activiteit om je account te behouden.
    • Elk account wordt ruim vantevoren bericht over de toekomstige verwijdering via zowel een forum- als een e-mailbericht.
    • Met de verwijdering van het spelaccount wordt automatisch ook het forumaccount verwijderd.
    • Mocht je lang geleden een forumaccount aangemaakt hebben, kan het zo zijn dat je spel- en forumnaam verschillend zijn. Om ervoor te zorgen dat deze gelijk zijn en het verwijderingsproces wordt gelinkt, vragen we je vriendelijk contact op te nemen met de supportdienst.
We kijken uit naar jullie feedback over deze update. Laat ons weten wat je vindt door in het discussietopic te posten!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team
Pats boem.
 

Deleted User - 486404

Geweldig! Opdracht om koning te worden van de prairie! Schept meer role playing mogelijkheden! Ik ga alvast een flink koninklijk fort/paleis laten bouwen en bedienden selecteren. Dan is alles in orde tegen dat die update er is. :cool::p

Ik heb nog wel een vraagje: in de aankondiging staat dat je de titel 'koning van de westerse prairi' krijgt... moet dit niet 'koning van de westerse prairie' zijn? :huh:
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Geweldig! Opdracht om koning te worden van de prairie! Schept meer role playing mogelijkheden! Ik ga alvast een flink koninklijk fort/paleis laten bouwen en bedienden selecteren. Dan is alles in orde tegen dat die update er is. :cool::p

Ik heb nog wel een vraagje: in de aankondiging staat dat je de titel 'koning van de westerse prairi' krijgt... moet dit niet 'koning van de westerse prairie' zijn? :huh:

De titel staat nog niet in de tools zover ik kan zien.
Ik neem aan dat dit prairie zal zijn, en zo niet dan kunnen we dit altijd nog laten corrigeren :)
 
Bovenaan