• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.70

Heel leuk die 60% korting op alles in de UP shop, maar is er een reden waarom op de .nl servers maar een paar van de juan/pat garett kledingstukken te krijgen zijn en op andere taalservers (.net, .de) "gewoon" alle 6 de delen te koop zijn?
 
Ja, ik ben ook wel benieuwd waarom het dan ook deze sets zijn, er geen aankondiging van is (enkel in-game zeer kort) en ook delen van Matoaka er dan tussen zitten :p
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Heel leuk die 60% korting op alles in de UP shop, maar is er een reden waarom op de .nl servers maar een paar van de juan/pat garett kledingstukken te krijgen zijn en op andere taalservers (.net, .de) "gewoon" alle 6 de delen te koop zijn?
Ik heb het een en ander even vergeleken en alsnog goedgezet. Bedankt voor je oplettend oog!
 

DeletedUser15220

serieus, ik heb dit gisteren niet meer opgemerkt... vind ik nogal stom en oneerlijk dat ik die dingen nu niet heb kunnen kopen doordat jullie een fout gemaakt hebben en jullie deze rechtgezet hebben en niet in-game aangekondigd hebben...
 
Er was ook op zich niet iets bijzonders gewijzigd. Alleen enkele losse delen van de sets erbij, dus verder niets gemist :)
 

Deleted User - 246560

Mededelingen, Kistjes Analyser en dan ook onder, zie je de hoeveelheid sneeuwballen en ook wat het heeft opgeleverd
 

DeletedUser16402

Sneeuwballen script is het standaard tw-db script aka cloth calc. Maar het tellen gaat pas in zodra je het script hebt.
Dit is overigens een goedgekeurd script.
 
Bovenaan