• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.69

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Changelog_267.png
Howdy cowboys en cowgirls,

Wij zijn van plan om op dinsdag 19 december a.s. spelversie 2.69 te installeren. Tijdens de update zullen de werelden voor korte duur onbereikbaar zijn.​

nieuwe_onderdelen_verbeteringen.png

  • Nieuwe kerstset
    Kies een mooie vrouwelijke of mannelijke kerst set!

  • Nieuwe opdrachtenreeks: "Magische wereld"
    Ga op avontuur met de kerstman om je vrienden op tijd kerstcadeautjes te brengen!

    De nieuwe opdrachtenreeks bestaat uit 17 opdrachten die met ingang van deze update beschikbaar zijn voor spelers vanaf level 38.

    Je krijgt de prestatie 'Magie bestaat echt' als je deze opdrachtenreeks succesvol weet af te ronden.
We kijken uit naar jullie feedback over deze update. Laat ons weten wat je vindt door in het discussietopic te posten!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team
Lekker met de kerstman op stap!
 
Ik ben benieuwd. Betekent de komst van al deze dingen ook dat alle oude dingen verdwijnen (of een (groot) gedeelte daarvan)?
Het zou wel jammer zijn als dingen niet meer te verkrijgen zijn, al mag die versterkende troep van iedereen er zeker wel uit!
 
Ik ben benieuwd. Betekent de komst van al deze dingen ook dat alle oude dingen verdwijnen (of een (groot) gedeelte daarvan)?
Het zou wel jammer zijn als dingen niet meer te verkrijgen zijn, al mag die versterkende troep van iedereen er zeker wel uit!

Het is vooral al di eversterkende troep, die wirdt vervangen door verstekende items voor de lvl120+ arbeiden in het midden van de kaart
 
Ah, dat is wel top. Die dingen als Mojo's en die bankdingen zijn ook wel rommel, maar nog wel leuk om soms te gebruiken. Die versterkende dingen zijn dan wel beter ja :)
 

DeletedUser16637

Al vraag ik me af hoe je in deze update dan de nieuwe kerstsets wil verwerken als het event nog niet start, gezien je die alleen uit zakjes kunt krijgen.

Verder staat bij elke aankondiging 2.67 ipv 2.69 voor het geval dit nog niet opgevallen was.
 
De zakjes worden dan als code toegevoegd aan 't spel en daar kan dan waarschijnlijk ook prima de nieuwe setjes bij worden toegevoegd.
 
jammer :(

misschien de volgende keer aangeven dat update 19/12 of 20/12 plaats vind? hebben jullie al iets meer speling
 

DeletedUser14167

er zitten alleen hoedjes van juan in de kersttasjes van 2017, waar slaat dat op?
kom ik achter nadat ik al mijn muntjes heb opgemaakt, en ik als handel drijver juist deze set wil hebben.
 
Bovenaan